×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
رئیس سازمان انرژی اتمی:توسعه نیروگاه‌های اتمی یک راهبرد ملی است

محمد اسلامی در جریان بازدید از سایت اتمی دارخوین شادگان افزود: توسعه نیروگاه‌های اتمی یکی از تکالیف مهمی است که در راهبرد ملی و برنامه‌ها مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی اظهار داشت: در دنیا جهت گیری‌ها به سمت استفاده از انرژی‌های پاک تجدیدپذیر است و این مهم نیز جزو اولویت‌های دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

اسلامی گفت: امروز اقتصاد هسته‌ای ارزش افزوده بالایی دارد و آلایندگی آن صفر است، پاک‌ترین صنعت تولید برق جهان محسوب می‌شود به همین دلیل باید در علوم و فناوری هسته‌ای جهش داشته باشیم.

وی انرژی را بخشی جدایی‌ ناپذیر از زندگی بشر در جوامع مدرن و صنعتی عنوان کرد و گفت: انرژی، یکی از اجزای اصلی زندگی بشر است که به طرز غیرقابل تصوری تمام ابعاد زندگی انسان را تحت تاثیر قرار داده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران سایت اتمی دارخوین را یکی از مهمترین سایت‌های کشور برشمرد و گفت: مطالعات عمیقی بر روی این سایت انجام شده که می‌تواند در تامین برق خوزستان که با کمبود برق به دلیل تغییرات علمی مواجه شده تاثیرگذار باشد.

اسلامی اظهار داشت: این سایت یادآور جان فشانی رزمندگان لشکر ۱۴ امام حسین(ع) در دفاع مقدس است و از این مجموعه می‌توان به عنوان مجموعه فرهنگی و حفظ ارزش های دفاع مقدس یاد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.