×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 27 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
ایمن‌سازی ترافیکی ۱۰۰ مدرسه حادثه‌خیز در اهواز

حجت‌اللّه سلیمانی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره ایمن‌سازی و آشکارسازی شبکه معابر در راستای بازگشایی مدارس اظهار کرد: حدود ۲۰۰۰ مرکز آموزشی در اهواز وجود دارد که بعضی از این مراکز عامل ترافیک یا در محدوده حادثه خیز مستقر هستند.

وی افزود: سال جاری به‌صورت ویژه مسئله مدیریت جریان ترافیک در محدوده مدارس در دستور کار قرار داده شد و بازدیدهای میدانی در این باره در حال انجام است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: یکی از محدوده‌های پرترافیک در بلوار ساحلی غربی در محدوده مدارس خیابان میهن تا خیابان دوم کیانپارس است که باید به صورت شبکه‌ای ارزیابی شود و در حال تلاش برای شناسایی اختلالات ترافیکی هستیم تا بر این اساس طرح‌هایی برای روان‌سازی ترافیک در نظر گرفته و اجرا شود.

سلیمانی عنوان کرد: با هماهنگی پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک پایش تصویری شبکه انجام می‌شود و در بعضی ساعات پر ازدحام عوامل پلیس راهور مستقر می‌شوند تا اختلالات مقطعی را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره ایمن‌سازی ترافیکی مدارس حادثه‌خیز اضافه کرد: سال گذشته آرام‌سازی و آشکارسازی گذر عرضی عابرپیاده در ۱۰۰ مدرسه انجام شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اهواز با اشاره به ایمن‌سازی حدود ۱۰۰ مدرسه در یک ماه و نیم اخیر، گفت: ایمن‌سازی با اقداماتی از جمله خط‌کشی گذرگاه عابر پیاده، ایجاد گذرگاه عابرپیاده، نصب سرعت‌گیر و سرعت‌کاه در محدوده مدارس، نصب تابلوی عبور عرضی عابر پیاده و چراغ‌های چشمک‌زن انجام شده است، اما این فرایند به صورت مستمر ادامه دارد.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.