×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 27 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد صلح و سازش ۱۰ هزار پرونده در خوزستان

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی شنبه در دیدار با رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان به همراه معاون اجتماعی فراجای استان بیان کرد: شورای حل اختلاف خوزستان

از انعقاد تفاهم نامه میان مرکز توسعه حل اختلاف و سازمان نیروهای مسلح استان استقبال می‌کند.

وی گفت: معتمدان و اعضای شورای حل اختلاف استان تلاش دارند تا با ایجاد صلح و آرامش در بین ۲ طرف دعوا، میزان خشونت و مراجعه به دادگستری استان را کاهش دهند.

در ادامه این نشست رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان ادامه داد: خوزستان همواره مورد هجمه‌های دشمنان قرار داشته است و از همین رو خدمت در این استان، توفیق و سعادت است.

محمد آقاجاری ادامه داد: شناسایی آسیب‌های اجتماعی و تلاش برای رفع آن با استفاده از ظرفیت قوانین و ترویج آداب اسلامی، از اقدامات این سازمان در صیانت از نیروهای فداکار مسلح استان است.

وی گفت: این سازمان در راستای صیانت از نیروهای خود و نیز خدمت به سربازان وفادار نظام، آماده همکاری با سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان را دارد.

معاون اجتماعی فراجای استان خوزستان نیز در این دیدار، اظهار کرد: صلح و سازش مقدم بر اقدام انتظامی و قضایی است و در همین راستا در ۲۵ کلانتری استان تاکنون واحدهای صلح راه‌اندازی شده است.

دادگستری خوزستان با برگزاری پویش‌های مختلف و با کمک گرفتن از ظرفیت بزرگان و معتمدان استان تلاش داشت تا پرونده‌های قضایی را به صلح و سازش ختم کند.

طبق گفته رییس کل دادگستری خوزستان سال گذشته ۲۰۰ پرونده قصایی نفس در استان به صلح ختم شد.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.