×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۵ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 26 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
ضرورت بازگشایی باند دوم بلوار ساحلی شرقی اهواز

سیاوش محمودی اظهار کرد: ترافیک می‌تواند کیفیت زندگی شهروندان را از جنبه‌های مختلف از جمله افزایش آلودگی هوا، بالا رفتن نرخ سوانح خیابانی، کاهش فضا برای عبورومرور دوستداران تردد سبز و حتی آلودگی صوتی تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در همین راستا همواره در شهرداری اهواز تلاش شد تا معابر با کیفیت و ایمنی داشته باشیم، برای این کار تاکنون در نقاط مختلف شهر اصلاح هندسی‌های زیادی انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: مسیر پارک ربیع تا پل ششم واقع در ساحلی شرقی یکی از نقاطی بود که برای تسهیل تردد در گذشته دوبانده شده بود، اما به مرور زمان با تجمع نخاله‌های ساختمانی یک باند آن اشغال شد و هیچ‌گونه ترددی در آن صورت نمی‌گرفت که با توجه به اهمیت این امر و برای ایجاد مسیری ایمن و با کیفیت پاک‌سازی و اصلاح هندسی آن در دستور کار قرار گرفت.

محمودی اضافه کرد: برای این کار هماهنگی لازم با شهرداری کوت‌عبدالله صورت گرفت و عملیات پاک‌سازی این مسیر از نخاله آغاز شد و در ادامه برای ایمنی بیشتر اصلاح هندسی مورد نظر در آن اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: با دو بانده شدن این مسیر تردد وسایل نقلیه به آسانی و با کمترین ترافیک انجام می‌شود، طی یک سال گذشته باند دوم این مسیر زیرسازی و آسفالت شده و روشنایی نیز تأمین شده است که با انجام تجهیزات و علائم ترافیکی ضروری است بازگشایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مقرر شده است این مسیر هرچه سریع‌تر با تعهد مجموعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و منطقه یک شهرداری ظرف ۱۰ روز آینده بازگشایی شود، همچنین مقرر شد شهرداری کوت‌عبدالله نسبت به پیگیری احداث پل در امتداد مسیر، جنب تصفیه‌خانه فولاد پیگیری و اقدام کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.