×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 21 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
واریز ۸۸ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش افزوده به حساب شهرداری‌های خوزستان

علی خورشیدی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۸۸هزار و ۷۹۰ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری ها ، دهیاری ها فرمانداری ها و اداره کل امور عشایر استان واریز شده است اظهارکرد: این مبلغ ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته و سهم دهیاری ها از این میزان ۲۰ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال بوده است.

وی ادامه داد:همچنین مبلغ پنج هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال به فرمانداری ها (جهت روستاهای فاقد دهیاری) و اداره کل امور عشایر استان اختصاص یافته است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان با بیان اینکه مبالغ پرداختی عوارض ارزش افزوده در راستای توسعه زیرساخت‌های شهری و روستایی استان هزینه می‌شود افزود: اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده، مسیر شهرداریها را برای کسب درآمدهای پایدار هموارتر و روزنه‌های امید برای این نهاد عمومی به منظور کسب درآمد پایدار به وجود آورده است.

خورشیدی همچنین فرهنگ سازی و آگاهی رسانی به شهروندان از اینکه بدانند مالیاتی که پرداخت می کنند در طرح‌ها و طرح‌های عمرانی عمومی هزینه می شود را رسالت دوم نظام مالیاتی بعد از وصول مالیات بموجب قانون و به عنوان حقوق حقه دولت دانست و گفت: فرهنگ سازی مالیاتی مسیر تعامل و اعتماد مؤدیان با اداره کل امور مالیاتی خوزستان است.

مدیر کل امور مالیاتی خوزستان در پایان با اشاره به واریز مبلغ ۱۸ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال در شش ماهه نخست سال جاری ۱۴۰۳ به حساب بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی استان افزود: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سه درصد رشد داشته و این مهم بیانگر تعهد نظام مالیاتی استان به سلامت، توسعه و آبادانی و پیشبرد طرح‌های عمرانی و ملی استان است.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.