×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 21 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
۵۰ هزار واحد مسکن در کشور برای اقشار کم درآمد احداث می‌شود

علیرضا فلاحی امروز ۲۹ مهرماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان اظهار کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برای خدمت به محرومان در حال انجام وظیفه است. یکی از برنامه‌های بنیاد مسکن، تامین مسکن اقشار کم درآمد است که جزو سیاست‌های اصلی بنیاد است.

وی با اشاره به ساخت مسکن برای محرومان افزود: در این راستا طی تفاهم‌نامه بنیاد و وزارت راه و شهرسازی امسال باید ۵۰ هزار قطعه زمین تحویل بنیاد شود که تا این لحظه بیش از ۱۸ هزار قطعه زمین تخصیص داده شد و بیش از ۱۵ هزار قطعه زمین نیز برای آغاز عملیات اجرایی تحویل داده شد. این برنامه در استان خوزستان نیز اولویت خواهد بود.

فلاحی ضمن تقدیر از مدیرکل پیشین و تبریک به سرپرست جدید بنیاد مسکن خوزستان، عنوان کرد: سیاست شورای مرکزی بنیاد این است که برای پست‌های مدیریتی از نیروهای بنیادی استفاده شود چراکه این نیروها درون مجموعه رشد یافته و با ماموریت‌های بنیاد آشنا هستند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: انتظار این است که مانند سابق با هم فکری، مجموعه مدیریت شود.

روح‌الله عمادی مدیرکل پیشین بنیاد مسکن خوزستان نیز در این آیین اظهار کرد: در همه سرفصل‌های طرح هادی، بنیاد مسکن تمام تلاش خود را کرد تا به میانگین کشوری برسد.

وی افزود: در طول یک سال در ۸۶۰ روستا طرح هادی اجرا شد. بحث روستاهای گردشگری و… انجام شد و به جایی رسیدیم که در آخرین جلسه هیات دولت سیزدهم، رضایتمندی در روستاها ۱۰۰ درصد افزایش یافت. در بحث صدور سند روستاهای هدف گردشگری و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، در بازه زمانی کوتاه بانک زمینی بسیار خوبی تهیه شد.

مدیرکل پیشین بنیاد مسکن خوزستان عنوان کرد: میزان عقد قرارداد در حوزه مسکن روستایی در یک سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی داشت. همچنین ساخت مسکن روستایی در روستاهای دارای ارزش افزوده آغاز شد.

عمادی بیان کرد: همچنین طی تفاهم‌نامه با نهادهای حمایتی در شهرستان شادگان، ۴۳۰ واحد مسکونی تحویل داده شد. حجم کار در حوزه مسکن شهری نیز نسبت به گذشته قابل قیاس نیست.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.