×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 20 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
جوانان در بحث آموزش ، افزایش تولید و دستیابی به علم‌ روز دنیا صاحب ایده و راهکار هستند

ریحانه رهبری در همایش رونمایی از سند راهبردی مطالبات جوانان که با حضور مقتدایی استاندار اسبق خوزستان و نظری رییس ستاد جوانان کشور در تالار اتاق بازرگانی اهواز برگزار شد با بیان مطلب بالا گفت : جوانان سرشار از ایده و خلاقیت هستند و همیشه دغدغه بهبود اوضاع را دارند. در بحث آموزش ، افزایش تولید و دستیابی به علم‌ روز دنیا صاحب ایده و راهکار هستند و کشورهای غرب هم همیشه به دنبال جذب نخبه های ایرانی بوده اند چه بهتر است که ایران شرایط بهره‌مندی از این توانایی‌ را فراهم کند‌، این‌ باید به یک مسئله ملی‌ تبدیل شود.

این فعال سیاسی و اجتماعی اضافه کرد: همه دستگاه ها باید برای این مهم اهتمام بورزند. معمولا مشکل جوانان نداشتن سابقه است که جای‌خالی‌ آن‌ را می توان با یک برنامه استراتژیک آموزشی جامع و بلند مدت جهت توانمند سازی آنها پر کرد و این مهم نیازمند همکاری دولت، نهاد‌های مدنی و خود جوانان است. همکاری جوانان متخصص خوزستانی با تنظیم سند راهبردی که می‌تواند چراغ راه مسئولین برای استفاده از جوانان باشد نمود پیدا کرده است.

رهبری به رییس جمهور توصیه کرد: دکتر پزشکیان طبق فرمایش مقام معظم رهبری از جوانان نخبه در پست های مدیریتی استفاده کند تا احساس انسداد در کشور کم شود و جوانان به آینده امیدوار شوند و گرد نا امیدی از صورت جامعه مخصوصا نسل زد زدوده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.