×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تاکید استاندار بر لزوم جبران عقب‌ماندگی‌های خوزستان

علی‌اکبر حسینی‌محراب امروز (۲۵ مهرماه) در آیین افتتاح ۲۷ مدرسه خوزستان که با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه، اداره‌کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش ساخته شده‌اند، اظهار کرد: باید این کارها را به عنوان نمونه و کار خوب و ارزنده، به کشور معرفی شود. انگیزه‌هایی که در نیروهای سپاه و بسیج سازندگی وجود دارد، می‌تواند تحول مورد نظر انقلاب اسلامی را در کشور ایجاد کند.

وی افزود: معمولا نیروهای مسلح کشورها در زمان صلح، چنین کارهایی انجام می‌دهند اما چاشنی این کار، مکتب دین و ارزش‌های انقلاب است. دوستان سپاه و بسیج با تفکری که دفاع مقدس را اداره کردند و ما را پیروز کردند و در صحنه‌های مقاومت انقلاب اسلامی را به پیروزی می‌رسانند، کار می‌کنند.

استاندار خوزستان گفت: خانواده‌ها، معلمان و مدیران مدارس و دانش‌آموزان سه رکن اساسی آموزش و پرورش هستند همیشه در همه موارد سازندگی و تربیتی باید در کنار هم باشند. محصول همه زحماتی که کشیده شده است باید انسان در تراز انقلاب اسلامی شود و دانشمندانی تربیت شوند که موجب فخر ما شوند.

حسینی‌محراب عنوان کرد: امیدواریم علم اسلامی و تعالی‌یافته دنبال شود و فرزندان‌مان به گونه‌ای تربیت شوند که موجب افتخار همه شوند. به هر دلیلی در خوزستان عقب‌ماندگی وجود دارد که باید جبران شود و به سمت قله‌ها حرکت کنیم.

 

منبع؛ ایسنا

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.