×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
آغاز هرس درختان متداخل با شبکه برق در اهواز

علیرضا شکرخدایی در خصوص اقدامات در حال انجام برای پایداری شبکه برق اظهار کرد: اهواز دومین مصرف کننده برق کشور بعد از تهران بزرگ است، مصرف برق اهواز در حالت عادی در تابستان ۳۴۰۰ مگاوات است که با اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف تلاش می‌شود مصرف برق به زیر ۳۰۰۰ وات برسد تا بار شبکه بالا نرود.

وی افزود: شرکت توزیع برق اهواز به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر شرایط برای فصل بارندگی و فصل گرم سال آینده در حال انجام اقدامات مورد نیاز است.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز خاطرنشان کرد: با اتمام فصل تابستان ضرورت دارد تمام شبکه دوباره بازنگری و اوورهال شود که بعد از تابستان این کار از جمله رفع اتصالات سست، برنامه‌های تقویت ولتاژ و ظرفیت‌سازی روی شبکه برای تابستان سال آینده آغاز شده است.

شکرخدایی عنوان کرد: با هدف پایداری شبکه در فصل سرد سال از هم‌اکنون با هماهنگی شهرداری اهواز، درختانی که ممکن است با شبکه برق تداخل شوند، هرس می‌شوند که این کار آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی شهرداری اهواز در کمترین زمان ممکن، رفع تداخل شاخ و برگ درختان با شبکه برق انجام می‌شود تا مشکلی برای شبکه برق و رفاه و آسایش مردم رخ ندهد.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: علاوه بر این تعویض مقره های معیوب، اصلاح اتصالات سست و نصب ترانس در راستای پایداری شبکه برق انجام شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.