×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
دستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی تجهیزات ادارات خود اهتمام ورزند

علیرضا باوی در جلسه ستاد استانی پیشگیری از وقوع جرم که با حضور مدیران دفاتر حراست و رؤسای امور حقوقی دستگاه‌های متولی امر صنعت آب و برق استان و با هدف پیشگیری از وقوع سرقت در دستگاه‌های دولتی و پیگیری اجرای طرح تقسیم ملی برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات فراگیر و متنوع صورت گرفته در سطح شبکه توزیع برق از جمله تشکیل کمیته پیشگیری از سرقت، درخواست تسریع در تعویض سیم مسی به کابل خود نگهدار، نظارت دوره‌ای بر کارگاه‌های ضایعاتی، انجام گشت‌های تلفیقی شبانه، استفاده از تکنولوژی‌های جدید و پیگیری مستمر برای صدور احکام بازدارنده توسط دستگاه قضائی انجام شده است.

وی افزود: اقدامات انجام شده کاهش قابل توجهی از آمار سرقت در استان را به دنبال داشته و تحقق امنیت پایدار منوط به همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اجرایی با پلیس است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان با تاکید بر رعایت الزامات حفاظتی توسط ادارات خاطرنشان کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی بایستی در بحث ایمن‌سازی تجهیزات ادارات و مجموعه‌های تحت مدیریت خود، اهتمام لازم را داشته باشند.

باوی تصریح کرد: مطابق آمارهای پرونده‌های تشکیل شده در دادگستری استان، در شش ماهه نخست امسال، نرخ سرقت کاهش ۲۱ درصدی داشته است و تلاش کارکنان زحمت‌کش پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری نیز جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و الگوسازی مصرف صحیح از منابع انرژی و مراقبت از تجهیزات خدمات عمومی، گفت: شهروندان باید این اموال را از خود بدانند و هرگونه تهدید و احتمال آسیب علیه این اموال را به نهادهای ذی‌ربط گزارش دهند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.