×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 17 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
آغاز طرح ۲۰۰ هزار مترمربعی روکش آسفالت در معابر منطقه ۷ اهواز

فرامرز نجف پور در خصوص آسفالت محلات حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۷، اظهار کرد: امسال بخش‌هایی از محلات کوی آل صافی و حصیرآباد را در قالب طرح بازآفرینی شهری با مساحتی بالغ بر ۴۰ هزار مترمربع روکش آسفالت کردیم.

وی با بیان اینکه قرارداد آسفالت ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر حوزه استحفاظی منطقه ۷ منعقد شده است، افزود: مدتی پیش این پروژه با تراش روکش آسفالت خیابان ۱۴ حصیرآباد آغاز شد و بعد از آن نیز خیابان‌های ۶ و ۷ محله بیست متری شهرداری از سوی معاونت فنی و عمرانی این مجموعه روکش آسفالت شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز با اشاره به متفاوت بودن توپوگرافی محلات منطقه ۷ اهواز با دیگر مناطق شهرداری اهواز متفاوت است، عنوان کرد: وجود خیابان‌های کم عرض در سطح این منطقه باعث می‌شود تا امکان حرکت فینیشر با مشکل مواجه شود و بعضاً دستگاه فینیشر در برخی از معابر امکان تردد نداشته باشد و در نهایت باید این معابر را به صورت دستی آسفالت کرد.

نجف‌پور با بیان اینکه قرارداد ۳۰ میلیارد تومانی برای روکش دستی آسفالت معابر کم عرض پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در حال حاضر این قرارداد در سامانه ستاد درج شده است و به محض مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این راستا مقرر شده است حدود ۵۰۰ تن قیر طرح بازآفرینی شهری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان به محلات کمتر برخوردار اختصاص یابد که در صورت تأیید و اختصاص، حدود ۱۰۰ هزار مترمربع از این محلات با همکاری سازمان عمران شهرداری اهواز روکش آسفالت خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز گفت: در یک و نیم سال گذشته بالغ بر ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و فرعی سطح شهرداری منطقه هفت تراش و آسفالت شده که این پروژه بسیاری از محلات این مجموعه از قبیل کوی رمضان، کوی منبع آب، کوی سپیدار و کوی حصیرآباد را در برگرفته است.

نجف‌پور تاکید کرد: در حال حاضر محلاتی که نیاز به ترمیم و روکش آسفالت دارند کوی آسیاباد، کوی بیست متری شهرداری و کوی منبع آب می‌باشند که معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه هفت نیز اولویت خود را تراش و روکش آسفالت این محلات قرار داده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.