×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۵ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 16 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
توسعه هنرستان‌ها در خوزستان ضروری است

عبدالله حبیبی در آئین افتتاح مدارس راه ایمان در حمیدیه، اظهار کرد: مدارس راه ایمان نامی روشن و مقدس هستند و امیدوارم که این نام در محتوا نیز اثر کند و دانش‌آموزان ما در مسیر ایمان و تقوا قدم بردارند.

وی افزود: هدف نهایی این مجموعه‌ها و مؤسسات، تعلیم و تربیت است که دارای اهمیت بالایی است و کسانی که با احداث مدرسه فضایی برای تعلیم و تربیت ایجاد می‌کنند، هدف والاتری دارند که در آن استعدادهای انسان‌ها رشد و پرورش داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: مدارس ابزاری را در اختیار ما قرار می‌دهند که در شرایط مناسب در تربیت دانش‌آموزان اثرگذار باشیم، البته تجهیزات و امکانات نیز در بهبود شرایط مؤثر است و زیبایی که ما ایجاد می‌کنیم، دانش‌آموزان با خود به آینده و جایی که مسئولیت می‌گیرند می‌برد و در واقع آنچه که ما امروز در مدارس می‌کاریم، نتیجه همان را فردا در جایی دیگر برداشت می‌کنیم.

حبیبی با اشاره به اینکه خوزستان مظهر جبهه مقاومت و ایثار است و با این حال محرومیت‌هایی نیز دارد، تاکید کرد: مدارس راه ایمان هر زمان که نیازمند نیرو بودند از آموزش و پرورش خوزستان مورد حمایت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه فضاهای آموزشی ایجاد شده بدون معلم و دانش‌آموز روح و روان ندارد، خاطرنشان کرد: ما نیازمند توسعه هنرستان‌ها هستیم و هرچقدر این فضاها افزایش پیدا کند، به ارتقای میانگین معدل کمک می‌کند، چراکه استعداد برخی دانش آموزان در انجام کارهای مهارتی است.

همزمان هنرستان شش کلاسه راه ایمان حمیدیه با ۳۵۰۰ مترمربع مساحت زمین و ۱۲۸۰ مترمربع زیربنا، دبستان چهار کلاسه روستای شموس حمیدیه با ۲۰۰۰ مترمربع زمین و ۵۰۰ مترمربع زیربنا و دبستان هفت کلاسه امام هادی (ع) در روستای سبحانیه سوسنگرد افتتاح شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.