×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 2 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان:نگاه راهبُردی در تحوّلات منطقه‌ای یک ضرورت است

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیران و کارکنان این شرکت در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شخصیت برجسته و مجاهد و محکومیت شدید ترور فرماندهان جبهه مقاومت، خشم و انزجار خود را از اقدامات جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان در این مراسم به تحلیل نگاه «نقطه‌ای» در مقابل تفکر «راهبردی» در اتفاقات اخیر منطقه‌ای پرداخت و بیان کرد که اگر تفکر و نگاه راهبردی وجود نداشته باشد و تحلیل‌هایمان نقطه‌ای و تک‌بعدی باشد، دچار مشکل می‌شویم؛ تفکر راهبردی، آگاهانه و متکی به همه بررسی همه نقاط قوت و ضعف است که درعین‌حال باعث امید در جامعه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌نژاد با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت پیروز میدان است، افزود: اگر تا دیروز اسرائیل برای مشروعیت می‌جنگید، امروز برای موجودیت خود می‌جنگد؛ دیریازود ارکان این رژیم فرو خواهد ریخت و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، اسرائیلی‌ها ۲۵ سال آینده را نمی‌بینند.

در ادامه مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی نیز ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان محور مقاومت، اظهار کرد: حتی دشمنان نیز به این امر معترف‌اند که حزب‌الله شکست‌ناپذیر است؛ بی شک برکت این شهادت، پیروزی بزرگ محور مقاومت و نابودی اسرائیل خواهد بود.

دکتر عبدعلی ناصری با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری شهادت سید حسن نصرالله جبهه مقاومت را قوی‌تر و مصمم‌تر خواهد کرد، گفت که شهادت این مجاهد، آغازی دوباره و رویشی بی‌نظیر در جبهه مقاومت است.

در پایان، شرکت‌کنندگان در این اجتماع بزرگ با سردادن شعارهایی همچون «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از رژیم منحوس صهیونیستی ابراز کردند و ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین و لبنان، خواستار توقف جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

 

۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۱۱۲۴۲

SAVE_۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۲۰۲۳۷

SAVE_۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۱۵۶۵۵

SAVE_۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۲۰۲۴۷

SAVE_۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۲۰۲۵۵

SAVE_۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۱۵۸۰۱

SAVE_۲۰۲۴۱۰۰۱_۱۱۵۹۰۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.