×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 14 خبر
رفع ترافیک اول مهر در اهواز/ برخورد با اضافه سرنشین سرویس مدارس

سرهنگ  سعید حسنوند با اشاره به وضعیت ترافیک اول مهرماه در مناطق مختلف کلانشهر اهواز اظهار کرد: از قبل پیش‌بینی تردد زیادی در سطح شهر داشتیم و این اتفاق رخ داد و شاهد ترافیک نسبی صبحگاهی بودیم.

وی افزود: صبح امروز شاهد بار ترافیکی در بلوار گلستان، خیابان چمران، بلوار ساحلی غربی در محدوده کیانپارس، بلوار و میدان جواد الائمه پادادشهر اهواز، خیابان کمپانی، بلوار انقلاب و میدان ساعت بودیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: پلیس با تمام توان نیروی انسانی و خودرویی در نقاط دچار ترافیک استقرار پیدا کرد. در مرکز مانیتورینگ نیز تصاویر را پایش کردیم و از ساعت ۷ تا ۸:۳۰ شاهد بار ترافیک بودیم اما پس از آن شرایط به حالت عادی برگشت و مشکلی در شهر نداشتیم.

حسنوند عنوان کرد: در زمان بازگشت دانش‌آموزان نیز تیم‌ها در نقاط مختلف مستقر و پایش تصویری هم انجام شده است تا تردد بدون حادثه انجام شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: یکی از اقدامات برای کنترل ترافیک، راه‌اندازی سامانه سپند است و سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز اقدمات زیادی در این زمینه انجام داده است و تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو تحت نظارت این سامانه قرار گرفته است اما حدود یک هزار و ۵۰۰ دستگاه دیگر باید افزوده شود که اگر این اتفاق بیفتد جابه‌جایی دانش‌آموزان ساماندهی می‌شود و از گره‌های ترافیکی، انسداد مسیر و پارک دوبل جلوگیری می‌شود و نارضایتی کمتر خواهد شد.

حسنوند با تاکید بر رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی عنوان کرد: انتظار می‌رود رانندگان قبل از رانندگی، عیب و نقص فنی و دیگر نکات ظاهری و فنی خودرو را مد نظر قرار دهند تا دچار مشکل نشوند.

وی افزود: رانندگان سرویس مدارس برای سوار و پیاده کردن دانش‌آموزان عجله نکنند و دانش‌آموزان حتما کمربند ایمنی ببندند. رانندگان اجازه ندهند دانش‌آموزان از پنجره خودرو بیرون بیایند و از سمت راست خودرو پیاده شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز گفت: در صورتی که مشاهده شود راننده‌ای بیشتر از  ظرفیت سرنشین دارد، حتما اعمال قانون می‌شود زیرا این مساله قابل قبول نیست و به جد با اضافه سرنشین سوار کردن توسط سرویس‌های مدارس برخورد می‌شود.

 

 

منبع؛ ایسنا

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.