×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
تاکید استاندار خوزستان برلزوم همراهی بیشتر بخش های خصوصی و دولتی

علی اکبر حسینی محراب چهارشنبه شب در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در محل استانداری برگزار شد اظهار امیدواری کرد: تعامل بین دولت و بخش خصوصی باعث گسترش سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان و بهبود وضعیت اشتغال، تولید و صادرات بهبود شود.

وی با اشاره به پرداخت مبلغ چهار درصدی حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور توسط کارفرمایان افزود: بر اساس بخشنامه های اداره کل اقتصاد و دارایی و مالیات، هزینه‌های مشاغل سخت و زیان آور جزو هزینه‌های سال آینده قرار می‌گیرد که این موضوع ناراحتی کارفرمایان را به همراه داشت به همین دلیل مصوب کردیم که در هزینه‌های امسال لحاظ شود.

استاندار خوزستان گفت: همچنین مصوب شد که اصلاح مشاغل سخت و زیان آور و جرائم مربوط به آن، مطابق با صدور رای دیوان عدالت اداری باشد.

وی افزود: تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به ارتباط و گفت و گو با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اهتمام ویژه ای داشته و موانع سرمایه‌گذاری در استان را برطرف کنند.

حسینی محراب به همکاری دولت و بخش خصوصی برای افزایش صادرات، تقویت بازاریابی و ارتباط با کشورهای هدف بازار استان تاکید کرد و گفت: باید با شناخت موانع تولید و رفع آن‌ها، برای جذب سرمایه‌گذار در استان اقدام کرد.

وی به تحقق شعار سال در استان اشاره کرد و گفت: این شورا باید به سمت توسعه سرمایه‌گذاری و تولید حرکت کند و در کنار کارفرمایان قدم‌های مثبتی برای توسعه و آبادانی استان و کشور بردارد.

حسینی محراب تعامل سازنده بین سرمایه گذاران و مدیران دولتی را در رونق و توسعه اقتصادی استان ضروری خواند و گفت: تمامی مدیران استان باید همدلی و هم‌افزایی لازم بین بخش خصوصی و دولت را ایجاد کنند.

استان خوزستان با دارا بودن مرز و بنادر متعدد و همچنین ظرفیت های مختلف، یکی از استان های استراتژیک کشور به شمار می رود.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.