×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اولین تفاهم‌نامه مشترک گردشگری دفاع مقدس خوزستان امضا شد

اولین تفاهم‌نامه استانی گردشگری دفاع مقدس با عنوان گردشگری نور امروز با حضور فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، شهردار اهواز، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در قرارگاه کربلا امضا شد.

سردار عبدالرضا مراد حاجتی در این جلسه به غفلت صورت گرفته از گردشگری جنگ در استان پرداخت و اظهار کرد: خوزستان مهمترین استان کشور در میزبانی از گردشگران دوران جنگ تحمیلی است.

وی افزود: نبود طرح جامع گردشگری جنگ در استان باعث شده تا نتوانیم از ظرفیت‌های بزرگ و میلیونی راهیان‌نور استفاده لازم را ببریم و مکان رخدادهای متعدد این حوزه را به جوانان امروز معرفی کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: در هفته دفاع مقدس آغاز تورهای گردشگری جنگ را از اهواز با جامعه دانش آموزی دختر شروع می‌کنیم و سپس این برنامه را به همه شهرها گسترش می‌دهیم.

در پایان این جلسه بر اجرای گردشگری جنگ با محوریت دانش‌آموزان دختر مدارس اهواز در هفته دفاع مقدس تاکید شد و مقرر گردید که اولین اردوی دانش آموزی در قرارگاه منطقه‌ای کربلا به عنوان مرکز فرماندهی جنگ برگزار شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.