×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هدفگذاری برای خارج کردن پنج هزار خانوار از زیر پوشش کمیته امداد خوزستان

جمال شیبه روز یکشنبه در نشست خبری در محل این اداره کل بیان کرد: کمیته امداد تعهد دارد سالانه ۱۰ درصد افراد زیر پوشش خود را مستقل و از حمایت خارج کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد هستند افزود: در خوزستان هیچ متقاضی پشت نوبت برای زیر پوشش قرار گرفتن این نهاد حمایتی وجود ندارد.

شیبه اظهار کرد: افراد متقاضی برای زیر پوشش قرار گرفتن این نها باید عضو دهک یک تا سه باشند و از طریق سامانه هوشمند کمیته امداد ثبت نام کنند.

 

جمع آوری ۱۲۰ میلیارد ریال کمک مردمی از آغاز جشن عاطفه‌ها

وی گفت: همه ساله با شروع مدارس، کمیته امداد در راستای کمک به اقشار نیازمند پویش جشن عاطفه‌ها را راه اندازی می‌کند.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان ‌نیز همواره برای کمک به نیازمندان پای کار هستند اظهار کرد: جشن عاطفه‌های امسال نیز از ۱۷ شهریورماه آغاز شد و تا نیمه مهر ماه ادامه خواهد یافت.

شیبه با اشاره به اینکه ۵۰ هزار دانش‌آموز در استان زیر پوشش کمیته امداد هستند ادامه داد: سال گذشته تمام دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد استان نوشت افزار دریافت کردند و امسال نیز تلاش داریم تا نیمه مهرماه به همه دانش‌آموزان نیازمند بسته آموزشی اهدا شود.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه از ابتدای آغاز جشن عاطفه های تا کنون ۱۲۰ میلیارد ریال کمک مردمی در استان جمع آوری شده اظهار کرد: سال گذشته ۴۵۰ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شد.

شیبه از توزیع ۲ هزار بسته آموزشی در شرق اهواز طی هفته گذشته خبر داد و افزود: شرکت‌ها و صنایع در استان برای تامین بسته‌های آموزشی دانش‌آموزان کمک کنند.

وی تاکید کرد: هیچ دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد خوزستان وجود ندارد که به دلیل نیاز مالی امکان ادامه تحصیل نداشته باشد.

خیران می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های غیرنقدی خود را به ادارات کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در سراسر استان تحویل دهند و همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ به نام کمیته امداد پرداخت کنند.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.