×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
فراخوان چهارمین جشنواره مطبوعاتی «شهد رسانه» منتشر شد؛فرصتی برای روایت قصه‌های شکرستان

مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از برگزاری چهارمین جشنواره مطبوعاتی شهد رسانه خبر داد و گفت: این رویداد با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، فرصتی است تا علاوه بر معرفی آثار برتر و ارائه دستاوردهای صنعت نیشکر به زبانی رسا و شیوا به جامعه، از تلاش‌های خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نیز قدردانی شود.
دکتر ولید آلبوناصر که دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی برداشت نیشکر (شکرستان) را برعهده دارد، گفت: این جشنواره فرصتی استثنایی برای خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای فراهم می‌آورد تا صدای خود را به گوش همگان برسانند و قصه‌های تاثیرگذار و الهام‌بخش از دنیای نیشکر را روایت کنند.
وی تأکید کرد: این جشنواره بستری مناسب برای ترویج فرهنگ مستندسازی و معرفی دستاوردهای صنعت نیشکر است. ما از تمامی خبرنگاران و رسانه‌ها دعوت می‌کنیم تا با آثار خلاقانه خود در این رویداد مشارکت کنند و به ارتقاء آگاهی عمومی درباره اهمیت و تأثیرات مثبت این صنعت بپردازند.
در این جشنواره، آثار برتر در چندین بخش مختلف از جمله خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت و چندرسانه ای مورد داوری قرار خواهند گرفت.
همچنین امسال بخش ویژه ای به این جشنواره تحت عنوان نقش نیشکر در توسعه پایدار جامعه پیرامون خود اضافه شده است.
براساس گزارش دبیرخانه شکرستان، جوایز ارزنده‌ای برای آثار منتخب در نظر گرفته شده است. از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا آثار خود را تا تاریخ مشخص‌شده در فراخوان ارسال و در این رویداد شرکت کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام، به وب‌سایت رسمی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و وب‌سایت جشنواره شکرستان مراجعه کنند. چهارمین جشنواره ملی شکرستان باهدف توانمندسازی جوامع محلی پیرامون نیشکر و توسعه پایدار آنها در آبان‌ماه ۱۴۰۳ در کشت و صنعت دعبل خزاعی با همکاری شرکت خمیرمایه و الکل رازی به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.