×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار ویژه استان خوزستان ؛ فعالیت و تلاش واقعی در مسیر و برای امام حسین ع شفاعت ایشان را نصیب خواهد نمود

در این دیدار آقایان جعفری و انصاریان ، معاونین و کریمیان مسئول حقوقی استان ، مهرآبادی مدیر شعب پست بانک استان را همراهی نمودند . در ادامه گزارش مبسوط از اقدامات پست بانک در شهرها و روستاهای استان خوزستان طی ماه‌های گذشته توسط مدیر پست بانک ارائه گردید .
# ارائه انواع خدمات بانکی در شعب و باجه های روستائی
# پرداخت تسهیلات تکلیفی ، ازدواج و فرزندآوری ، مسکن ، اشتغال و طرح های تبصره ۱۸ و همچنین از محل منابع داخلی
# ارائه انواع خدمات بانکداری الکترونیک در اقصی نقاط استان
در ادامه ارائه این خدمات در روستا را موجب کاهش ترددها و صرفه جوئی در وقت و هزینه ها و مزیتهای متعدد دیگر برشمرد .
# همکاری و ارائه خدمات بانکی و پرداخت تسهیلات به طرح های درآمدی دهیاری ها در روستاهای استان که نتیجه تعامل مطلوب با استانداری و فرمانداری ها و بخشداران می باشند مهرآبادی با اشاره به حضور موثر پست بانک در روستاها و نقش مهم آن در توسعه اقتصادی روستا و رفع نیازهای اقتصادی و بانکی روستائیان بر لزوم حمایت و توجه بیش از پیش از این بانک برای افزایش خدمات مطلوب بانکی در روستا و افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد.

در ادامه موضوع توزیع ارز اربعین به زوار اباعبدالله الحسین ع محور گزارش حضوری قرار گرفت

‏ رشد ۳۷۰ درصدی ارائه ارز اربعین به زوار اباعبدالله الحسبن (ع) در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل توسط شعب و باجه های بانکی منتخب فروش ارز که در پست بانک استان خوزستان رقم خورد .

وی افزود: این افزایش ارائه ارز به زائرین با تلاش شبانه روزی مجموعه مسئولین ستادی ، شعب و باجه های بانکی در استان خوزستان و پشتیبانی ادارات کل ستادی بانک من جمله اداره کل خزانه داری و مدیران ارشد بانک و همکاری نهادهای حفاظتی و امنیتی برای هرچه بهتر خدمات رسانی به زوار اباعبدالله الحسین (ع) صورت پذیرفت .

سایر موارد در گزارش ارائه شده به شرح می باشند :
برپایی موکب پست بانک با پشتیبانی و حمایت مالی حوزه بسیج پست بانک ایران ، کارکنان و مسئولین باجه های بانکی پست بانک و خیرین در استان جهت ارائه خدمات پذیرایی در سه وعده صبحانه .نهار و شام و با سرو انواع نوشیدنی (شربت .آب.چای .قهوه) به زائرین اربعین حسینی در ایام ۱۵روزه .
برپایی تعداد پنج موکب توسط مسئولین باجه های بانکی پست بانک استان خوزستان جهت ارائه خدمت رسانی به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) .
کسب رتبه اول مدیریت شعب پست بانک استان خوزستان با فروش ارز به تعداد ۸۸۴۵۰ نفر به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰میلیون دینار عراقی با نرخ تعیین شده از سوی بانک مرکزی ج.ا.ا توسط شعب و باجه های بانکی پست بانک خوزستان در ایام اربعین در سال ۱۴۰۳
مدیریت شعب پست بانک استان خوزستان بالغ بر ۶۰ درصد فروش ارز اربعین حسینی ع را در سال ۱۴۰۳ در سطح بانکهای منتخب فروش ارز اربعین در استان خوزستان را به خود اختصاص داد .
کسب رتبه اول فروش ارز اربعین با تعداد ۸۸۴۵۰ نفر در پست بانک ایران توسط مدیریت شعب پست بانک استان خوزستان .

حسینی محراب استاندار ویژه استان خوزستان ضمن تقدیر از برنامه ها و اقدامات پست بانک خصوصا در تسهیل تامین هزینه سفر زوار که موجب آرامش خاطر زوار گرامی را فراهم نمود توسعه و پشتیبانی از باجه های بانکی متعدد را در اقصی نقاط استان پهناور خوزستان خصوصا در این ایام اربعین را کاری سخت و ستودنی بر شمردند . ایشان بیان داشتند که حضور و تلاش پست بانک در استان خصوصا در این ایام مشهود بود و آن را نشانه همدلی و همراهی تیم مدیریتی یکدست برشمرد که موجبات ارائه کمک موثر به مردم عازم این سفر معنوی گردیده است و تاکید داشتند برای خدمت به مردم خوزستان هرچه می توانید انجام دهید تا بلکه بخشی از کم کاری های گذشتگان جبران گردد .

در پایان از کارکنان خدوم پست بانک تقدیر نمودند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.