×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای پذیرش وفاق‌ملی باید سعی کنیم دیگران را هم بپذیریم / رسانه ها نباید در یک رویداد سیاسی تابع تمام جریانات سیاسی باشند

علی اصغر شفیعیان مدیر مسئول انصاف نیوز با اشاره به اهمیت وفاق ملی، گفت: دکتر پزشکیان محصول یک توافق ملی است که خود را جزو هیچ حزب و جناحی ننی دانست .

وی افزود: دکتر پزشکیان در ستادهای انتخاباتی خود نیز وفاق ملی را اجرا کرد و همین امر باعث شد که برای اولین بار در تاریخ مجلس، نمایندگان به تمامی اعضای کابینه رای اعتماد دادند.

مدیر مسئول انصاف نیوز ادامه داد: رای اعتماد مجلس حاصل وفاق ملی و لیست کابینه محصول توافقات بود.

وی تصریح کرد: اکنون حل مشکلات مردم زیر سایه وفاق ملی از طرف دکتر پزشکیان کلید خورده است چرا که بسیاری از مشکلات کهنه کشور با روش های قدیمی غیر قابل حل است.

شفیعیان بیان کرد: اگر می خواهیم صدای بی صدایان باشیم باید وارد عمل شویم؛ اگر موافق پزشکیان هستیم باید بتوانیم صدای بی صدایان باشیم و از خوزستان در کنار انعکاس اخبار نخبگان، مشکلات مردم را نیز مطرح کنیم.

وی بیان کرد: فارغ از هر نوع دیدگاه صدای مردم را باید منعکس کرد و از دو قطعی گری بکاهیم و تنها در برخی موارد برای ایجاد رقابت موضوع دو قطبی را مطرح کنیم.

مدیر مسئول انصاف نیوز گفت: اکنون در زمینه های حجاب و فیلترینگ غیر از اینکه یک اجتماع شکل بگیرد، مشکلات این موارد قابل رفع نیست؛ هیچ جریانی به تنهایی نمی تواند این مشکلات را حل کند.

وی افزود: برای پذیرش وفاق‌ملی باید سعی کنیم دیگران را هم بپذیریم؛ رسانه ها نباید در یک رویداد سیاسی تابع تمام جریانات سیاسی باشند بلکه باید از جریان سیاسی خود را جدا کنیم. رسانه اگر مانند جریان سیاسی باشد خیانت است.

آیین وفاق ملی در آیینه رسانه با حضور علی اصغر شفیعیان مدیر پایگاه خبری انصاف نیوز و از چهره‌های رسانه‌ای نزدیک به دولت چهاردهم و جمعی از خبرنگاران، مدیران پایگاه‌ها، مطبوعات و خبرگزاری‌های خوزستان در تالار اجتماعات هتل نیشکر اهواز برگزار شد.

در این آیین پس از سخنرانی مدیر مسئول انصاف‌نیوز، برنامه پرسش و پاسخ رسانه ها از علی اصغر شفیعیان برگزار شد.

مسائل و مشکلات مختلف در زمینه چرایی عدم استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و اجتماعی، سیاست‌های دولت چهاردهم برای انتصاب مدیران استانی و توجه به شاخص‌های انسانی، دلیل مهاجرت ها از خوزستان، راه‌های برون رفت از مشکلات از جمله مسائلی بود که توسط رسانه‌های استان در قالب پرسش و پاسخ مطرح شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.