×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
برنامه‌ریزی برای سنددار کردن منازل هدف بازآفرینی شهری در اهواز

سید نورالله موسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از چالش‌های مهم دولت و شهرداری مشکل نداشتن اسناد رسمی برای بسیاری از پلاک‌های محلات هدف بازآفرینی شهری است، یکی از موضوعات مهم مداخله‌ای در بافت‌های فرسوده و نوسازی محلات هدف بازآفرینی شهری، صدور سند در این محلات محسوب می‌شود.

وی افزود: صدور سند برای منازل واقع در محلات هدف بازآفرینی شهری به ویژه سکونت‌گاه‌های غیررسمی جزو برنامه‌های این سازمان است.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز ادامه داد: بعد از بررسی‌های کامل محلات، محلاتی که کمترین میزان مشکل املاک دارند و امکان صدور سند در آینده نزدیک‌تر برای آنها وجود دارد در اولویت بعدی قرار می‌گیرند.

موسوی اضافه کرد: بعد از صدور سند برای منازل ملاشیه این تابو شکسته و کار برای محلات بعدی با سرعت بیشتر انجام می‌شود و شاید صدور سند در چند محله دیگر به طور همزمان انجام شود.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و شهرسازی سنددار بودن منازل است، وقتی مردم می‌دانند ملک آن‌ها سند دارد فارغ از ارزش افزوده‌ای که برای ملک ایجاد می‌شود، اعتماد و هویت اجتماعی ایجاد می‌شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز اضافه کرد: علاوه بر این، سنددار کردن املاک موجب می‌شود ساکنان این محلات علاوه بر دریافت تسهیلات دولتی از خدمات شهری، ساخت‌وساز مجاز و فعالیت دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسانی به صورت شفاف برخوردار شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.