×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
پیش‌بینی صدور ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ سند در ملاشیه اهواز

سید نورالله موسوی در خصوص سنددار کردن محلات حاشیه‌ای اهواز اظهار کرد: بر اساس قوانین موجود و محدودیت‌های ادارت ثبت اسناد، نمی‌توان صدور سند برای املاک همه محلات را به صورت همزمان انجام داد؛ بنابراین در حال حاضر به صورت پایلوت سنددار کردن املاک ملاشیه به عنوان یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی در حال انجام است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام شده و با ایجاد حلقه میانی میان دولت و مردم از طریق بسیج و گروه‌های جهادی مستقر بین محله، ارتباط خوبی با معتمدان محل برقرار شده است تا مشکلات در این زمینه رفع شود.

مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: اداره ثبت اسناد نقشه پلاک‌بندی را انجام داده است، ما نقشه‌برداری کردیم تا کمترین میزان هزینه بر مردم متحمل شود و تنها هزینه‌های کمی که باید در وجه صندوق دولت واریز شود را پرداخت کنند.

موسوی با اشاره به ثبت نام اهالی ملاشیه برای صدور سند گفت: به زودی تشکیل پرونده برای این افراد انجام و در بهمن امسال اسناد رسمی این محله صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: بر اساس ارزیابی‌ها در ملاشیه ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ پلاک سنددار می‌شود، اما بعد از تشکیل پرونده عدد نهایی اعلام خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.