×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
انجام بیش از ۷۵۰۰ ماموریت توسط اورژانس در مرز چذابه

میثم معزی ظهر در جمع رسانه‌ها با اشاره به خدمات ارائه شده توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه طی بیست و دو روز استقرار در مرز چذابه، اظهار کرد: اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به انجام ۷۵۰۴ مأموریت اورژانسی مبادرت ورزید که از این میان، ۶۶۶۴ بیمار به صورت سرپایی در محل درمان و ۸۴۰ بیمار به مراکز درمانی منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این ایام دو مأموریت توسط اورژانس هوایی به منظور انتقال سه مصدوم از مرز چذابه به بیمارستان‌های استان انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: مأموریت‌ها شامل ۴۴۹ مصدوم حادثه ترافیکی، ۲۱۲۳ مورد گرمازدگی، ۷۱۲ مورد مشکل گوارشی، ۲۹ مورد اورژانس زنان، ۳۴۱ مورد بیمار قلبی، ۴۵۶ مورد با مشکل تنفسی و ۳۳۹۴ مورد سایر مأموریت‌ها بود.

معزی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط درمانگاه مرزی چذابه و سالن سرد، تصریح کرد: تعداد کل مراجعین به درمانگاه ۹۴۱۷ مورد بود که ۵۶ اعزامی به مراکز درمانی و بیمارستان‌های پشتیبان منطقه انجام شد و ۹۳۶۱ مورد در محل تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند؛ همچنین ۱۴۱۸ نفر به سالن‌های سرد مستقر در پایانه مرزی چذابه مراجعه کردند که تمام موارد به صورت سرپایی خدمات لازم را دریافت کرده و ترخیص انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: ۳۰ مصدوم حادثه ترافیکی، ۱۷۵۱ مورد با مشکل گرمازدگی، ۱۱۰۵ مورد با مشکل گوارشی، ۲۴ مورد اورژانس زنان، ۲۸۵ مورد با مشکل قلبی، ۴۷۳ مورد با مشکل تنفسی و تعداد ۵۷۴۹ مورد با سایر مشکلات به درمانگاه مرزی چذابه مراجعه کردند.

معزی اضافه کرد: ارائه خدمات توسط اورژانس بیمارستانی بخش دیگری از خدمات دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز است که طی بیست و دو روز با ۱۲۰۶ مراجعه‌کننده، ۱۰۵۲ درمان به صورت سرپایی و ترخیص، ۱۳۳ بستری عادی و نهایتاً ۲۱ بستری ویژه، کار خود را به اتمام رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.