×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر
تکمیل تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری در انتظار جابه‌جایی شبکه‌ برق

عادل شیشه‌گری اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح میدان جمهوری به نام شهدای غزه نام‌گذاری شده که تاکنون حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: بخشی از سگمنت‌ها و قطعات بتنی در کارگاه پیمانکار در بلوار ساحلی در حال آماده‌سازی است و تاکنون حدود ۱۸ سگمنت آماده شده و بخشی از کار نیز در میدان در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز خاطرنشان کرد: دیواره‌های رمپ شمالی کامل شده است و باید خاک‌ریزی و تکمیل شود، فوندانسیون رمپ جنوبی نیز اجرا شده و مراحل آرماتوربندی دیواره‌ها در حال انجام است که به زودی بتن‌ریزی دیواره‌ها آغاز خواهد شد.

شیشه‌گری اضافه کرد: این پروژه حدود ۹ ستون دارد که چهار ستون آن در انتظار جابه‌جایی شبکه برق است و تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد نمی‌توان کار این ستون‌ها را انجام داد.

وی تاکید کرد: پنج تا شش ماه پس از رفع مزاحمت‌های شبکه برق این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، اما تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد، دادن زمان نهایی تکمیل پروژه دشوار است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز عنوان کرد: این پروژه تیر سال ۱۴۰۲ کلنگ‌زنی شد و قرار بود طی ۹ ماه به بهره‌برداری برسد، اما با توجه به اینکه بعضی امورات بین دستگاهی هستند و کار باید با تعامل پیش برود، در مرحله جابه‌جایی شبکه برق مشکلاتی برای همکاران ایجاد و منجر به تأخیر در اجرای پروژه شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.