×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
گذرنامه در مرزهای خوزستان صادر نمی‌شود/ پلیس از تردد افراد بدون مدارک معتبر جلوگیری می‌کند

سرهنگ صمد کلاگر در جمع خبرنگاران در چذابه اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های انتظامی ترافیکی، تاکنون هیچ مشکلی در تردد زائران از مرز چذابه وجود نداشته و خروج آنها به صورت روان و پیوسته در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه اتباع خارجی بدون گذرنامه و یا مجوز معتبر به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان مراجعه نکنند خاطرنشان کرد: پلیس از افراد فاقد مدارک معتبر جلوگیری می‌کند و اتباع خارجی که قصد عزیمت به عراق از مرزهای خوزستان جهت زیارت اربعین را دارند باید حتما با مدارک و گذرنامه معتبر وارد مرزها شوند.

سرهنگ کلاگر با توصیه اینکه زائران هرگز با خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند تصریح کرد: پارکینگ‌های وسیعی در مرز چذابه تعبیه شده است، لذا زائران خودرو خود را صرفا در پارکینگ‌ها پارک کنند و از رها کردن آنها در سایر معابر بپرهیزند.

بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمسی اربعین حسینی (ع) است.

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه ۲ گذرگاه تردد زائران اربعین در خوزستان هستند و هر ساله هزاران نفر زائر عتبات عالیات از سراسر کشور و یا کشورهای دیگر از این ۲ مرز در مراسم اربعین عازم کشور عراق می‌شوند. از ابتدای ماه صفر تاکنون تردد ۴۸۹ هزارو ۷۹۰ زائر اربعین حسینی از ۲ پایانه مرزی استان خوزستان ثبت شده است.

 

منبع؛ ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.