×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 22 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
فروش ارز به زائرین اربعین حسینی از طریق پست بانک خوزستان

مهر‌آبادی با بیان اینکه با هماهنگی بانک مرکزی پست بانک نیز یکی از بانک‌های توزیع کننده ارز اربعین می‌باشد اظهار کرد: حدود ۴۰۰ شعبه بانکی و باجه‌های بانکی روستایی در کشور فعال هستند که از این اعداد ۱۰۰ باجه فعال در استان خوزستان و ۱۸ شعبه فعال در اهواز فعال می‌باشند.

وی افزود: عرضه ارز اربعین به زائران از روز سه شنبه به صورت جدی در حال اجرا است و ارز کافی نیز به استان منتقل شده و در تامین و توزیع ارز مشکلی نداریم.

مهرآبادی خاطرنشان کرد: در سطح استان خوزستان ظرفیت ارائه ارز دو برابر شده و زائران می‌توانند برداشت وجه کافی برای سفر اربعین داشته باشند.

مدیر شعب پست بانک خوزستان گفت: امسال خرید ارز به دو روش امکان‌پذیر است؛ ثبت نام غیرحضوری و حضوری از طریق سایت های معرفی شده و استفاده از اپلیکیشن بله که زائران با انتخاب روز و شعبه و باجه مورد نظر و با در دست داشتن کد رهگیری می توانند اقدام به دریافت ارز اربعینی خود نمایند.

وی افزود: در روز گذشته استان خوزستان با فروش بیش از یک هزار دینار ارز اربعین پس از اصفهان دومین رتبه در کشور در توزیع ارز اربعین را کسب کرد .

 

مهرآبادی اضافه کرد: به ازای هر نفر ۲۰۰ دینار پرداخت شده و هر کد ملی تنها یک بار ثبت نام می‌شود و به سرپرست خانوار تعلق گرفته و نیاز به حضور تمامی اعضای خانواده نیست.

مدیر شعب پست بانک خوزستان گفت: در سال گذشته پست بانک پس از بانک ملی بیشترین توزیع کننده ارز اربعینی را داشت که در استان حدود ۵۳ میلیارد دینار بوده است.

وی بیان کرد: تقریباً از هر ۲ و نیم باجه فعال استان یک باج توزیع ارز اربعینی انجام می دهد.

مهرآبادی خاطر نشان‌ کرد: شعار امسال پست بانک “امسال موکبی به وسعت ایران اسلامی برای فروش ارز برای زائرین اباعبدالله الحسین” است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.