×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
محمد‌ مخبر؛ سیاستمداری خدمتگزار و وفادار به عهد در قامت ریاست جمهوری

شهروند نوشت؛

فرمایشات و تشویق مقام معظم رهبری از سرپرستی ریاست جمهوری آقای دکتر محمد مخبر، دست مایه ای شد برای این نوشتار: در خاطرمان خواهد ماند؛ ایشان با
رفتاری جوانمردانه و با دلسوزی و وفاداری به آرمانهای انقلاب، مقام معظم رهبری ، مردم و با کار و تلاش شبانه روزی در کنار و همراه با ریاست جمهور شهید، بالاترین و ارزنده ترین نقش را در خدمتگزاری و کسب موفقیتهای دولت ایفا کردند.

بعد از شهادت آیت الله رییسی

محمد مخبر خدمت مقام معظم رهبری و مردم قول و تعهد داد که دولت با تمام وجود به تلاش خود ادامه دهد.

در این راستا؛ در انتخابات کاندید نشد و با تلاش شبانه روزی و اثر گذاری بی بدیل نشان داد، می‌تواند به شایستگی در قامت ریاست جمهوری به کشور و ملت خدمت کند.

دیدیم، مخبر در سمت سرپرست ریاست جمهوری مخلصانه ایستاد و هیئت دولت را مدیریت کرد ، اجازه نداد امنیت و شرائط اقتصادی بهم بریزد بلکه ثبات را هم ایجاد نمود.

سپس به عنوان مجری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، مدبرانه و منصفانه با صیانت از آراء مردم، انتخاباتی کاملا سالم برگزار نمود و دمکراسی واقعی را برابر جهانیان به نمایش گذاشت.

وفاداری به عهد، رفتار مردانه و عملکرد شایسته ایشان در مسئولیت معاون اول و سرپرست ریاست جمهوری قابل تقدیر بوده و در اذهان مردم شریف و تاریخ پر افتخار کشور ثبت و همواره به نیکی یاد خواهد شد.

خدمت دکتر محمد مخبر فرزند توانمند و صدیق خوزستان و تمام عزیزانی که ایشان را در طول خدمتگزاری همراهی کردند باید دست مریزاد و خدا قوت عرض نمود و از خداوند سبحان برایشان سلامتی و توفیق روز افزون در خدمتگزاری و طول عمر با عزت مسئلت نماییم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.