×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۱۴۱ طرح اشتغال‌زایی بهزیستی در خوزستان به بهره‌برداری رسید

مهران کریمیان مدیرکل بهزیستی خوزستان در مراسم بهره‌برداری از این طرح‌ها که به صورت نمادین در شوشتر برگزار شد، اظهار کرد: این طرح‌ها شامل مشاغل خدماتی، مشاغل خانگی و مشاغل خرد هستند و در راستای توانمندسازی و بهبود شرایط اشتغال جامعه هدف، اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی افزود: از این تعداد، ۱۳۲ طرح به صورت خوداشتغالی و ۹ طرح کارفرمایی بوده و برای هر طرح حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره پرداخت شده است.

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: ۱۵ طرح از این تعداد در اهواز، یک طرح در آبادان، چهار طرح در اندیمشک، یک طرح در ایذه، یک طرح در باغملک، دو طرح در دزفول، سه طرح در رامشیر، پنج طرح در رامهرمز، ۱۰ طرح در دشت‌آزادگان، پنج طرح در شادگان، ۲۵ طرح در شوشتر، سه طرح در لالی، پنج طرح در هفتکل، ۱۰ طرح در هندیجان، سه طرح در هویزه، ۳۰ طرح در باوی، چهار طرح در حمیدیه و پنج طرح در دزپارت به بهره‌برداری رسیده است.

کریمیان بیان کرد: در سال گذشته برای ۳ هزار و ۲۶۴ تن از افراد تحت پوشش بهزیستی در سراسر خوزستان آماده‌سازی شغلی انجام و بیش از ۴۶۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی نیز به خانواده‌ها پرداخت شد.

همچنین امروز یک بازارچه خیریه اشتغال زنان سرپرست خانوار که توسط یک نیکوکار اهدا شده است، همزمان با سراسر کشور به صورت آنلاین افتتاح شد. در مجموع ۲۵ طرح اشتغال‌زایی به بهره‌برداری رسید و ۲۰ واحد مسکونی در شوشتر به مددجویان بهزیستی واگذار شد.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.