×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 13 خبر
دستگیری کلاهبردار سریالی خرید خودرو در شادگان

سرهنگ سید قاسم موسوی اظهار کرد: در پی‌گزارش کلاهبرداری‌های سریالی خرید خودرو توسط مردی جوان با رسیدهای جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ شادگان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات یکی از شاکی‌های پرونده مشخص شد خودروی خود را برای فروش در یکی از سایت‌های واسطه‌گر اینترنتی آگهی کرده و فردی به وی پیام داده و پس از چانه‌زنی بر سر قیمت، خودرو را مورد معامله قرارداده و با پرداخت الکترونیکی وجه معامله و دریافت وکالت‌نامه، خودرو را تحویل گرفته است در حالی که تاکنون وجهی به حساب فروشنده واریز نشده است.

موسوی تصریح کرد: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ شادگان با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی متهم را شناسایی و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شادگان گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به پنج فقره کلاهبرداری خودروی شهروندان با رسید گاهی جعلی و فروش آن‌ها اعتراف کرد.

وی افزود: از شهروندان می‌خواهیم با فعال‌سازی سامانه پیامک حساب بانکی، از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شوند و قبل از تحویل کالا، حتما مطمئن شوند که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک برای آن‌ها ارسال شده است.

 

منبع؛ ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.