×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
طرح ملی ورزش و مردم در استان خوزستان برگزار می شود

بتاب نیوز به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان خوزستان، رضا باقری رئیس این هیات در مورد چگونگی اجرای طرح ورزش و مردم اظهار داشت ، این طرح با هدف جلوگیری از کم تحرکی عموم مردم و ورزش رایگان برای همه، توسط دو بخش دولتی و خصوصی با بکار گیری مربیان مجرب و دانش آموخته این رشته در سراسر استان برگزار می شود

باقری در مورد نحوه بکار گیری مربیان در این طرح اضافه کرد، هم اکنون در شهرستان اهواز ،دزفول و امیدیه دوره های مربیگری درخواست داده شده که با استقبال بسیار خوبی مواجهه شدیم بزودی افتتاحیه این رشته در سالن همگانی واقع در مجموعه ورزشی تختی استارت خواهد خورد.
مربیان بعد از اخذ مدرک طبق تعهداتی در سالن های ورزشی تعیین شده بصورت چرخشی برای بانوان و آقایان در چهار سانس در روز بکار گرفته می شوند و ماهانه حق الزحمه دریافت می‌کنند.

افرادی که دوره های تئوری مربیگری درجه سه، کارشناسی تربیت بدنی پیوسته یا مدرک مربیگری سایر رشته ها را در دست دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه فدراسیون ورزش های همگانی دراین رشته ثبت نام نمایند.
رئیس هیات ورزش های همگانی در خصوص مزایا این طرح ملی عنوان نمود،بهره مندی و دسترس عموم مردم به اماکن ورزشی همچنین اشتغال برای مربیان ، دانشجویان تربیت بدنی و فارغ التحصیلان این رشته، ایجاد نشاط و امید در بین مردم می باشد.

رضا باقری در پایان از عموم مردم دعوت کرد، برای تغییر سبک زندگی، ارتقای سلامت جسمانی،جلوگیری از آسیب های اجتماعی ،ورزش منظم و رایگان ،فعالیت بدنی موثر دراین طرح شرکت کنند بزودی پایگاه ها و سالن های ورزشی که قرار است ورزش رایگان در آنها انجام شود را در سطح استان به اطلاع عموم خواهیم رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.