عبدالله حبیبی در جمع اعضای کارگروه استانی هماهنگی فرآیند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی اظهار کرد: آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی سال ۱۴۰۲ به ایستگاه فرآیند ارزیابی تکمیلی رسید و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان در پایان این فرآیند به دنبال جذب بیش از یک هزار دبیر و هنرآموز از طریق این آزمون است.
وی در ادامه با تاکید بر لزوم اهمیت انتخاب اصلح برای شغل معلمی، افزود: معلمی شأن بالاتر از سایر حرفهها در جامعه دارد و بر این اساس است که جذب بهترینها برای این حرفه از اهمیت ویژهای برخوردار است. فرآیند ارزیابی تکمیلی نیز فرصت خوبی برای تحقق این اهداف فراهم آورده است و البته ارزیابان تخصصی نیز باید با تکیه بر دانش حرفهای و عملکردی بهترینها را برای این شغل برگزینند.
حبیبی گفت: به گواه کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت حرکت در مسیر توسعه همه جانبه آموزش و پرورش منوط به وجود نیروی انسانی توانمند، تحولی، خلاق و معتقد به آرمانها و ارزشهای والای انقلاب اسلامی است و فرآیند ارزیابی تکمیلی مهمترین حلقه تحقق این هدف مهم است.
منبع: ایسنا