×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
آیت الله رییسی نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشت

آیت الله محسن حیدری روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت سید ابراهیم رییسی (رییس جمهور ایران) و هیات همراه اظهار کرد: امروز ملت ایران مصیبت از دست دادن رییس جمهوری خدمتگذار، سیدی مخلص و انسانی عارف را به دوش می کشند.

وی ضمن قدردانی از حضور همه اقشار مردمی در این مراسم بیان کرد: رابطه آیت الله رییسی به عنوان یک خادم با محبوبش یک ارتباط قلبی بود. او با افتخار تولیت آستان رضوی را پذیرفت و اقدامات او در تاریخ بی سابقه بود

.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان: آیت الله رییسی نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشت 

آیت الله حیدری گفت: سید ابراهیم رییسی به امام رضا (ع) ارادت ویژه ای داشت و در روز ولادت ایشان مزد خدمت خود را با شهادت دریافت کرد.

وی افزود: آیت الله رییسی با تمام وجود پشتیبان ولایت فقیه و در خدمت آنها بود. وی راه شهدا را ادامه داد و شهیدانه زندگی کرد تا اینکه به شهادت رسید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رابطه او با شهید دکتر بهشتی که توفیق شاگردی او را داشت بسیار حسنه بود و در نهایت سرنوشتی شبیه به آن بزرگوار داشت.

وی افزود: آیت الله رییسی با وجود اینکه شب و روز در خدمت مردم بود اما بارها مورد تهمت و جفای برخی از بدکاران قرار گرفت. وی با کمال اخلاق و متانت و بزرگی برخورد می‌کرد و تنها هدفش خدمت به مردم و انقلاب بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان: آیت الله رییسی نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشت 

دغدغه آیت الله رئیسی نسبت به رفع مشکلات خوزستان

آیت الله حیدری گفت: آیت الله رییسی نسبت به توسعه و رفع مشکلات استان خوزستان دغدغه داشت به همین دلیل در اولین روز کاری خود به خوزستان سفر کرد همچنین در طی ۲ سال و نیم، هشت بار راهی خوزستان شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از خدمت های بزرگ ایشان جلوگیری از انتقال آب کارون بعد از ۷۰ سال بود همچنین طرح آبرسانی غدیر، احداث تصفیه خانه های اهواز برای بهبود کیفیت آب شرب و طرح فدک و کوثر از دیگر اقدامات وی بود.

وی افزود: عملیات اجرایی طرح فاضلاب اهواز بعد از سال ها بلاتکلیفی مجددا از سر گرفته شد همچنین برای اولین بار حق آلایندگی مربوط به نفت به خوزستان پرداخت شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان: آیت الله رییسی نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشت 

سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۳۰ خرداد ماه) برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود که در مسیر بازگشت بالگرد حامل وی و همراهانش در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شده و در منطقه کوهستانی شمال غربی ایران به شهادت رسید.

آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان رییس جمهور در این بالگرد از شهدای این حادثه بودند.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.