×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۹ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از کتاب «هوش مصنوعی، روابط‌عمومی در عمل»

این کتاب در دنیای امروز که هوش مصنوعی فرصت‌ها و چالش‌های جدیدی پیش روی روابط‌عمومی‌ها قرار داده است، با ارائه راهکارهای عملی، یاریگر متخصصان این حوزه در استفاده از فناوری نوین خواهد بود.

کتاب به‌جای پرداختن به نظریه‌های پیچیده، بر ارائه راهکارهای عملی و قابل‌اجرا در زمینه‌هایی مانند تولید محتوا، رصد و تحلیل رسانه‌ها، مدیریت بحران و برنامه‌ریزی راهبُردی تمرکز دارد.

 رونمایی از کتاب «هوش مصنوعی، روابط‌عمومی در عمل»

به گزارش انتشارات کارگزار روابط‌عمومی، این کتاب یک منبع ارزشمند برای متخصصان روابط‌عمومی است که می‌خواهند از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد خود استفاده کنند. این کتاب به‌صورت کاربردی و عملی به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر روابط‌عمومی می‌پردازد و به خوانندگان خود کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود بهره‌وری، کارایی و اثربخشی روابط‌عمومی خود را بیاموزند.

کتاب با ارایه یک مقدمه بر هوش مصنوعی و نحوه کار آن شروع می‌شود. سپس به بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پردازد. کتاب به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند برای تولید محتوای باکیفیت بالاتر، مدیریت رسانه‌های مؤثرتر، تجزیه‌وتحلیل داده‌ها برای درک بهتر مخاطبان و ایجاد استراتژی‌های روابط‌عمومی کارآمدتر استفاده شود.

کتاب با ارایه نمونه‌هایی از نحوه استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، به خوانندگان کمک می‌کند تا نحوه استفاده از هوش مصنوعی در دنیای واقعی را درک کنند. کتاب همچنین به خوانندگان نکات و توصیه‌هایی برای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی ارایه می‌دهد.

کتاب شش فصل دارد و هر فصل به یک جنبه مهم از استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی می‌پرازد.

دکتر ولید آلبوناصر
دکتر ولید آلبوناصر

در فصل اول، نویسندگان به مفاهیم کلی هوش مصنوعی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری می‌تواند در زمینه روابط‌عمومی تأثیرگذار باشد.

در فصل دوم، نویسندگان، مزایای استفاده از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی را مورد بررسی قرار دادند و چگونگی افزایش کیفیت ارتباطات را توضیح دادند.

فصل سوم، به کاربردهای عملی هوش مصنوعی در بهبود فرایندها و ابزارهای مورداستفاده در صنعت روابط‌عمومی پرداختند و نشان دادند که چگونه این فناوری می‌تواند فرایندهای کاری را بهبود بخشد.

در فصل چهارم، ابزارهای هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت و نحوه استفاده از این ابزارها برای بهبود ارتباطات و روابط‌عمومی توضیح داده شد.

در فصل پنجم، نویسندگان، مهارت‌های پرامپت‌نویسی و نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد محتوای جذاب و مؤثر در روابط‌عمومی را بیان کردند.

و در نهایت، در فصل ششم، ایده‌ها و پیشنهادهایی برای استفاده بهینه از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.