×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
دعوت مدیر مخابرات منطقه خوزستان برای حضور و شرکت در انتخابات ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، در بخشی از متن پیام آمده است:

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و حضور حداکثری و هوشمندانه مردم در این صحنه ملی و سرنوشت ساز می‌تواند غبار یأس بر چهره استکبار و دشمنان قسم خورده ایران نشانده و قدرت جمهوری اسلامی ایران را در سطح جهان افزایش دهد.

در روز جمعه ۱۱ اسفندماه بار دیگر ثابت خواهیم کرد که ملت ما پای عهد خود با امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایستاده است و به رغم همه مشکلات با امید به فردایی بهتر برای آبادی میهن ایران اسلامی در این انتخابات حضوری پرشور و هوشمندانه‌ای خواهیم داشت.

اینجانب از ملت و مردم شریف خوزستان به ویژه همکاران عرصه ارتباطات و مخابرات به همراه خانواده گرامی‌شان دعوت می‌کنم تا همچون گذشته با حضور پر شور خود و شرکت در این انتخابات بار دیگر حماسه‌ دشمن‌ شکنی را رقم بزنیم.

در پایان ضمن عرض خدا قوت و اعلام مراتب سپاس و تشکر خود از تلاش‌های بی وقفه و خالصانه یکایک شما همکاران گرامی و متعهد در تأمین زیرساخت‌ها و پوشش مؤثر ارتباطی، با امید و توکل به خداوند سبحان و همت شما عزیزان بتوانیم با ارائه ارتباطات مخابراتی امن و پایدار و همچنین با حضور خود در پای صندوق‌های رأی این انتخابات را هر چه با شکوه‌تر برگزار کنیم.

رحیم فلاح‌زاده
مدیر مخابرات منطقه خوزستان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.