رحمان بهرامی با اشاره به اهمیت چهارخطه شدن محور رامشیر- ماهشهر اظهار کرد: محور رامشیر به سمت ماهشهر ۴۰ کیلومتر است که ۷.۵ کیلومتر از این مسیر در سالهای گذشته چهار خطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.
وی افزود: ۳۲.۵ کیلومتر باقیمانده از این مسیر به صورت دو خطه باقی مانده که ۲۰ کیلومتر آن در قالب دو قطعه ۱۰ کیلومتری فعال است و عملیات چهارخطه شدن آن در دست انجام است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۴ کیلومتر از قطعه اول روکش آسفالت شده است. هم چنین ۲ کیلومتر از آن به روسازی رسیده است و باقی مانده مسیر نیز تا پایان سال زیر بار ترافیک میرود.
بهرامی عنوان کرد: در قطعه دوم نیز ۶ کیلومتر زیرسازی انجام شده است و در صورت تزریق به موقع اعتبارات تا پایان سال زیر بار ترافیک میرود.
وی با بیان اینکه چهارخطه کردن محور رامشیر – ماهشهر یک پروژه ملی است، بیان کرد: افزایش ایمنی، کاهش حوادث و تسهیل تردد در محور از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.
معاون مهندسی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با تلاش و پیگیریهای انجامشده از سوی استان و وزارت راه و شهرسازی، امیدواریم اعتبارات مصوب شده این پروژه به موقع تخصیص یابد.
بهرامی خاطرنشان کرد: در این محور، ترافیک بسیار سنگین است و بخش عمده ترافیک نیز از سمت ماهشهر به سمت رامشیر است.
منبع: ایسنا
https://betabnews.ir/?p=62863