×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۶ آذر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 26 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اعطای نشان طلایی اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه و کسب و کار به مدیرعامل فولاد خوزستان

همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» با حضور ۵۲ گروه از صاحبان صنایع، فعالان اقتصادی و اصناف کشور چهارشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد. این همایش با مشارکت گروه قلم سپهر و در راستای بهره‌وری بیشتر با رضایتمندی مشتری و آزادسازی وقت رهبران و مدیران انجام شد.
در این همایش محورهای مهمی مانند ارائه و تحلیل موثرترین راهبردهای مدیریت مشتری مداری، فرآیند تغییر پذیری در تصمیمات استراتژیک و راهکارهای ارائه آن، تعریف الگوی جهانی مدیریت و ارائه اراهکارهای ارتقا، مدیریت نوین مشتری مداری و رضایت‌مندی مشتری، ضرورت توسعه فرآیند اطلاعات و ارتباطات بررسی شد.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، در این مراسم به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا شد و این لوح و تقدیرنامه بر اساس بررسی شاخص‌های ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشتریان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به منتخبین تعلق گرفت.
گفتنی است، غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی فولاد خوزستان، به نیابت از امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان لوح، نشان و تندیس یاد شده را دریافت نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.