×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 1 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
معاون استاندار خوزستان:رسانه‌ها عملکرد دولت را بیشتر انعکاس دهند

رضا نجاتی در سی وهفتمین نشست شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان که در محل استانداری برگزار شد بیان کرد:مردم باید از عملکرد دولت و مسوولان و اقداماتی که انجام می‌شود آگاه شوند و از روند پیشرفت طرح های عمرانی مطلع شوند.

وی با اشاره به امنیت ایجاد شده از سوی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: بسیاری از فعالیت‌هایی که این فرماندهی برای ایجاد امنیت در خوزستان انجام می‌دهد بازگو نمی شود که همین عامل باعث می‌شود تا شهروندان از اقدامات خوبی که رخ می‌دهد آگاهی پیدا نکنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: از رسانه ها انتظار می‌رود اخبار مربوط به استانداری را که در راستای حمایت از مردم انجام می‌شود به مخاطبان خود منتقل کنند تا آنها بدانند دولت در همه موارد پشتیبان مردم است.

نجاتی با بیان اینکه با انتشار اخبار خوب و درست به مردم در این ایام پایان سال آرامش دهیم گفت: شهروندان باید از روند واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی آگاه باشند تا وضعیت کنترل کرونا در استان روبه مثبت پیش برود.

حضور استاندار در برنامه‌های سیمای خوزستان گنجانده شود 

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان (عج) در این نشست با اشاره به اینکه سیمای خوزستان باید اخبار استانی را در سطح ملی منتشر کند ، گفت: وظیفه رسانه ها اطلاع رسانی در خصوص عملکرد موفق دولت است که کارهای عمرانی انجام شده را به مخاطبان خود معرفی کند.

امید ملک‌پور زارع با اشاره به اینکه استانداری خوزستان نیاز به یک تیم رسانه ای قوی دارد ، ادامه داد: حضور استاندار در برنامه‌های زنده تلویزیونی باید بیشتر شود تا مردم با چهره این نماینده دولت در استان آشنا شوند و با ارایه عملکرد خود نشان دهد که دولت در خوزستان درحال فعالیت است.

وی افزود: در فضای مجازی اطلاعاتی در خصوص نزدن واکسن منتشر می‌شود که باید با اطلاع رسانی درست به شهروندان و مخاطبان این اخبار نادرست را تکذیب کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان (عج) بااشاره به اینکه دشمن “جنگ روایت‌ها” را آغاز کرده است که عملکرد مثبت دولت را منفی نشان می‌دهد، گفت: وظیفه سنگینی در حوزه “جنگ روایت‌ها ” داریم که اگر این اتفاق در کشور رخ دهد باید هرچه سریعتر با آن مقابله کنیم.

نمی‌توان رسانه ها را مجبور کرد اخبار استان را پوشش دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز در این نشست با بیان اینکه صدا و سیما با دریافت بودجه دولتی باید وظیفه خود را به درستی انجام دهد گفت: رسانه‌ها بخش خصوصی محسوب می‌شوند که باید منصفانه گفت تاکنون وظیفه خود را به درستی انجام داده‌اند و شاهد موفقیت در انعکاس اخبار آنها بوده‌ایم.

محمد جوروند با اشاره به اینکه تاکنون رییس سیمای خوزستان در هیچ یک از جلسات حضور نداشته است، ادامه داد: از رییس صدا و سیمای خوزستان انتظار می‌رود در جلسات و نشست‌های اینچنینی حضور داشته باشد تا نقطه نظرات را بشنود و  پیشنهادی برای بهتر شدن بدهد.

وی از کیفیت برنامه های سیمای خوزستان گفت و افزود: با یک مقایسه کوچک می‌توانیم ضعف سیمای خوزستان را نسبت به سایر استان‌های کشور مشاهده کنیم و باید تلاش کرد تا خوزستان با این همه تنوع اقوام در موسیقی و … با کیفیت و تنوع بیشتری برنامه تولید و منتشر کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد:رسانه ها با دولت و حاکمیت همراه هستند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.