×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
دولت برای حل مشکلات خوزستان عزم جدی دارد

آقا رضا فتوحی در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن افزود: برای رونق بخشیدن به بخش تولید و افزایش اشتغال به دنبال بازگشت به کار و تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان هستیم.

وی گفت: مردم خوزستان با وجود تمام سختی ها پای انقلاب و نظام هستند به همین دلیل باید در رفع مشکلات استان نهایت تلاش را کرد .

فتوحی با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت های بزرگی در استان بوده ایم افزود: در خوزستان اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از روستاهای این استان که در گذشته از زیر ساخت و امکانات محروم بودند بعداز انقلاب از خدمات زیادی بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: با وجود اقدامات انجام شده مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد که به دلیل غفلت های هشت سال گذشته شدت گرفتند اما اکنون مسئولان در سطح‌ملی و استانی در مسیر حل این مشکلات گام بر می دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان همچنین در خصوص تاثیر تحریم بر اقتصاد کشور افزود: تحریم ها بی اثر شده است و  با وجود تلاش دشمنان برای فروپاشی اقتصاد کشور ، بخش های مختلف اقتصادی در نقاط مختلف کشور با پویایی در حال فعالیت و تولید هستند.

استاندار خوزستان نیز روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات استان با برنامه ریزی که انجام شده تا سال آینده رفع خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.