×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۹ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 30 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر
پنج تصفیه خانه فاضلاب در خوزستان در حال احداث است

صادق خلیلیان روز دوشنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه فاضلاب شادگان که با حضور وزیر کشور و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد بیان کرد: امروز یک تصفیه خانه افتتاح شد و تصفیه خانه‌های  خرمشهر، آبادان، ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) تا پایان سال آینده بهره‌برداری خواهند شد.

وی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم به پیروزی رسید و هم اکنون با رهبری امام خامنه‌ای در مسیر پیشرفت در حرکت است.

استاندار خوزستان ادامه داد: در دهه فجر امسال ۴۰۰ پروژه در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، بهداشت و درمان به بهره‌برداری می‌رسد.

خلیلیان در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در سفر استانی رییس جمهور به خوزستان تصویب شد افزود: ۳۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات پروژه‌های عمرانی، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در جهت سرمایه گذاری و ۷۰ هزار میلیارد ریال برای ازدواج جوانان در خوزستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها باید تا سه سال آینده به نتیجه برسند ادامه داد: در هفته گذشته بخشی از این اعتبارات به خوزستان اختصاص یافت.
استاندار خوزستان افزود: برای تامین امنیت در شادگان تصمیمات خوبی گرفته شده و وزیر کشور جلسات زیادی برای استان تشکیل داده است و از چند هفته قبل این دستورات در دست اقدام است.
وی بیان  کرد: امنیت خوزستان ارتقاء خواهد یافت.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.