×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 10 خبر
صالح راد: اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مستلزم عزم همگانی است

مهندس هوشنگ صالح راد در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان جناب آقای دکتر رحیمی در باره ی نقش صدا و سیمای مرکز خوزستان در عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که منشور ابلاغی مقام معظم رهبری امام خامنه ای است و همچنین شکل گیری حلقه های میانی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این دیدار جناب دکتر رحیمی به اهمیت و جایگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش آن در آینده کشور پرداخت و آن را یک منشور حکومتی و یک چراغ راه تبیین کرد و عمل به آن را موجب پیشرفت و تعالی کشور دانست. وی با اشاره به حلقه های میانی جمعیت، عنوان کرد که انقلاب اسلامی ایران که رژیم ستم شاهی تا بن دندان مسلح را سرنگون و جنگ هشت ساله را با اقتدار هدایت و همه تحریم ها و فشارهای استکبار و نظام سلطه را تحمل کرد  به خاطر پشتیبانی حلقه های میانی است و حضور در صحنه یعنی ایفای نقش در حلقه های میانی جامعه است.
وی  از اینکه جمعیت تحول و توسعه گام دوم انقلاب اسلامی استان خوزستان در سطح استان در حال فعالیت و تلاش برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه جلسه مهندس هوشنگ صالح راد با تشکر از کارهای جهادی مدیریت و مجموعه صدا و سیمای مرکز خوزستان از کارهای جهادی و ارزشی آنها تشکر و قدردانی کرد.  وی گفت: انعکاس مشکلات مردم و در بین مردم بودن یکی از کارهای خوب صدا و سیمای مرکز خوزستان است و بررسی مشکلات استان با مدیران دستگاها در بخش گفتگوی ویژه بسیار خوب و انعکاس دهنده مشکلات مردم است.
وی گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان در همه جای استان با چشمانی باز کم و کاستی ها را دیده و با مدیران مربوطه برای رفع آن مشکل  به صورت مستقیم مذاکره کرده و موضوع را در دستور کار قرار داده و در بحرانهای اجتماعی استان بهنگام ورود کرده و مشکلات مردم را به مدیران ارشد استان منعکس کرده است. این یعنی در خدمت مردم و کنار مردم بودن است. وی افزود: در دولت سیزدهم همه ارکان دولت در خدمت مردم و کنار مردم هستند و برای حل مشکلات مردم شبانه روز در حال فعالیت و تلاش هستند.
وی ادامه داد: صدا و سیمای مرکز خوزستان که از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است باید مطالبه گر و منعکس کنند مشکلات مردم باشد که آنچه شاهد بودیم اینگونه است و هر کجا استان خوزستان از اجرایی. تا فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و غیره برای مردم و بنفع مردم ورود کرده و انعکاس داده و مطالبه گری خوبی داشته و ادامه روش بررسی مشکلات مردم در نقطه نقطه استان و انعکاس آن به مسولین مربوطه و پیگیری رفع آن از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری امام خامنه ای است که صدا و سیمای مرکز خوزستان به خوبی در آن جهت حرکت کرده و استمرار این حرکت خواست ما بوده است.
وی از زحمات همه مجموعه صدا و سیمای مرکز خوزستان تشکر کرد. وی از جناب آقای دکتر جبلی رئیس رسانه ملی به خاطر تلاش های موثر صدا و سیمای استان برای تقویت این مرکز در خواست حمایت و تقویت صدا و سیمای مرکز خوزستان را داریم؛ استانی که با وجود مردم شهید پرور و قهرمان آن جایگاه ویژه دارد و همجواری مرزی آن حساسیت خاصی داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.