×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱۵ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 5 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
دبیرخانه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در خوزستان ایجاد می‌شود

آقا رضا فتوحی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در این دبیرخانه عملکرد دستگاه‌های دولتی مشمول این قانون و نحوه ارایه خدمات، سنجش و ارزیابی می‌شود.
وی افزود: قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان پنج شاخص دارد که شامل اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان یا مشتریان، ارایه خدمات به مراجعه‌کنندگان و مشتریان، نظرسنجی و رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان و مشتریان، آموزش، فرهنگ‌سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم ارباب رجوع در سازمان‌ها است.
وی افزود: مشتری مداری و ارایه اطلاعات فرآیند انجام کار و خدمت به مراجعه‌کنندگان از وظایف مهم دستگاه‌های دولتی و عمومی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: لازم است که هرچه بیشتر و بهتر در این زمینه فرهنگ سازی شود تا دستگاه ها به انجام این قانون و رعایت حقوق ارباب رجوع پایبند شوند.
فتوحی گفت:طبق این قانون دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که اطلاعات مربوط به فرآیند انجام کار و ارایه خدمت را به ارباب رجوع اطلاع رسانی کنند تا فرد از فرآیند انجام کار خود مطلع باشد.
وی ادامه داد: متولی اجرای این دستورالعمل حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری است.
منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.