×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۲ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 23 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
شتاب واکسیناسیون در خوزستان در آستانه پیک پاییزه کرونا

دکتر سید محمد علوی با اشاره به نزدیک شدن به آبان‌ماه و پیش‌بینی وقوع پیک بعدی کرونا در این ماه، اظهار کرد: اکثر متخصصین و کارشناسان سلامت هشدار احتمال بروز پیک پاییزه کرونا را داده‌اند بنابراین در آستانه این پیک، تحرکات و فعالیت‌های واکسیناسیون در استان خوزستان شتاب بیشتری گرفته است.

وی افزود:  در حال حاضر پوشش واکسیناسیون بر اساس کل جمعیت استان خوزستان ۴۵ درصد و بر مبنای جمعیت هدف حدود ۶۳ درصد است. این پوشش واکسیناسیون در مناطق شهری حدود ۷۰ درصد و در مناطق روستایی ۴۶ درصد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: پوشش نوبت اول واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۷ ساله خوزستان نیز در مناطق شهری ۳۳ درصد و در مناطق روستایی ۳۴ درصد است.

علوی بیان کرد: با توجه به پوشش واکسیناسیون در مناطق روستایی و ضرورت بالا بردن سطح واکسیناسیون در این مناطق، جلسه خوبی با بخشداران استان خوزستان در اداره‌کل مدیریت بحران استانداری خوزستان برگزار و اهمیت واکسیناسیون در پیشگیری از موج بعدی پاییزه برای آن‌ها تبیین شد.

وی  با بیان اینکه ظرفیت تزریق روزانه ۱۰۰ هزار واکسن در خوزستان وجود دارد، عنوان کرد: امیدواریم در فرصت باقی‌مانده تا پیک بعدی، تعداد بیشتری از شهروندان تحت پوشش واکسیناسیون کرونا قرار بگیرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.