×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 12 خبر
وقتی مغازه‌داران، نیروهای بهداشت را دور می‌زنند

امرالله مردانی در خصوص کنترل اصناف در بازار مرکزی شهر اهواز اظهار کرد: طبق مصوبه تعطیلی ١٠ روزه مشاغل گروه ٢،٣ و ۴ که از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شد، مرکز بهداشت شرق اهواز همراه با فرمانداری و نیروی انتظامی، بازدیدهای روزانه از مرکز شهر دارد.

وی با بیان اینکه صنوف باید همکاری لازم را در تعطیلی‌هایی که اعمال می‌شود داشته باشند، افزود: با توجه به تعداد زیاد صنوف، خود صنف‌ها باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: ما علاقه‌ای به پلمب واحدهای صنفی نداریم و از صنوف می‌خواهیم که همکاری کنند اما متاسفانه برخی از آن‌ها زمانی که ماموران بهداشت را می‌بینند، مغازه‌ها را تعطیل می‌کنند و بعد از آن، مغازه خود را باز می‌کنند.

وی بیان کرد: ماموران بهداشت هر روز صبح به بازار مرکزی شهر می‌روند و به مغازه‌هایی که باز هستند اخطارهای لازم را می‌دهند و روزانه ۴٠ تا ۵٠ مورد پلمب داریم اما باید به گونه‌ای باشد که خود اصناف در این موضوع ورود کنند و فرهنگ‌سازی‌ها انجام شود.

مردانی گفت: ما دوست نداریم صنوف را پلمب و به دادگاه معرفی کنیم و روزانه ١۵٠ تا ١۶٠ مورد اخطاریه صادر می‌کنیم اما وقتی یک واحد صنفی دو مورد اخطاریه داشته باشد باید به دادگاه معرفی شود که باعث حجم زیاد پرونده در دادگاه می‌شود.

وی افزود: متاسفانه تعداد زیادی از واحدهای صنفی بعد از پلمب، به صورت خودسرانه اقدام به فک پلمب می‌کنند و ما مجبوریم پرونده‌های زیادی از فک پملب خودسرانه را به دادگاه معرفی کنیم در حالی که انتظار داریم که تا پایان محدودیت‌های ١٠ روزه، رعایت کنند و همکاری لازم را داشته باشند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.