×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بازدید مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از پروژه های درحال توسعه‌، وبرنامه ریزی اصلاح شبکه بهره برداری شهرستان شوش

علی خدری در این بازدید ضمن برگزاری جلسه با معاونین و مدیران مربوطه در اداره برق شهرستان شوش به بررسی جامع مشکلات برق رسانی این شهرستان و روستاهای تحت پوشش و بیان راهکارها جهت رفع مشکلات موجود پرداخت.

وی با تاکید بر رفع موانع برق رسانی به متقاضیان گفت: اتمام پروژه های در حال انجام و اجرای پروژه های جدید، نیازمند نقدینگی است و تامین این نقدینگی رابطه مستقیمی با پرداخت مطالبات از سوی مشترکین دارد.

خدری با اشاره به وجود پنج شهر و ۲۴۵ روستای تحت پوشش و طرحهای توسعه شهر عبدالخان، اظهار کرد: بیش از ۲۰ روستای بزرگ این شهر که ظرفیت توسعه دارند، متقاضی اشتراک هستند و باید برق رسانی انجام شود، اگر نقدینگی باشد این پروژه ها سریعتر احداث خواهند شد.
این مقام مسئول در ادامه ی سخنان خود گفت: بخش صنعت و کشاورزی از مشترکین موثر شرکت توزیع نیروی برق هستند که همکاری در حوزه کشاورزی، رضایتبخش است اما در حوزه صنعت انتظار این است که همکاری ها بیشتر شود.

خدری با بیان این که تامین هزینه های شرکت، تعریف شده از فروش انشعاب و وصول بهای برق مصرفی است، افزود: هزینه های جاری شرکت شامل تعمیر و نگهداری پایدارشبکه و روشنایی معابر ودستمزد پیمانکاران و پرداخت حقوق پرسنل می شود، به همین دلیل در شرایط موجود، همکاری مشترکین در پرداخت مطالبات اهمیت دارد و در صورت عدم پرداخت به موقع هزینه برق مصرفی، این شرکت با مشکل مواجه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به ضریب بهره برداری بالا در عبدالخان، گفت: دلیل افزایش میزان بار، کنترل و مدیریت اشتراکات است و تلاش مهندسین و مدیران شرکت توزیع شهر عبدالخان، ارزشمند و قابل تقدیر است.

خدری در پایان افزود: درسال ١٣٩٨، و ٩ماهه نخست سال ٩٩ بیش از ١١٢٠پروژه با اعتباری بالغ ۴ هزار و بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه، توسعه و احداث و اصلاح و بهینه سازی، تقویت ولتاژ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ، تامین برق روستاهای فاقد برق و مقاوم سازی شبکه برق ،هزینه شده که از این تعداد پروژه، تعداد٧٢٠ پروژه با اعتباری به مبلغ ٢۵٠٠ میلیارد ریال مربوط به سال ٩٨و تعداد ۴٠٠پروژه با اعتباری به مبلغ ١٧٠٠میلیارد ریال مربوط به ٩ماه نخست سال ٩٩ است و با توجه به به پروژه های در دست اقدام تا پایان سال ٩٩ ،تعداد بیشتری پروژه انجام خواهد شد وپیش بینی می شود تا مبلغ ۵٠٠٠میلیارد ریال در این حوزه هزینه شود

 

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.