×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 29 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
آغاز ثبت‌نام بیمه ساکنان مناطق حاشیه‌ای خوزستان از ۱۲ بهمن

رضا نجاتی در پایان جلسه کارگروه بیمه ساکنین مناطق کم برخوردار اظهار کرد: در پی دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص مردم ساکن در مناطق کم برخوردار به ویژه در حوزه سلامت، تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت کشور و بیمه سلامت منعقد و به استان‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: این جلسه برای هماهنگی این موضوع برگزار شده است؛ فعلا در خوزستان ۱۲۳ محله مشخص و اعلام شده است تا مردم مناطق کم‌برخوردار در روز ۱۲ بهمن‌ماه به میمنت ورود حضرت امام(ره) به کشور، با در دست داشتن کارت ملی برای ثبت‌نام به خانه‌های هلال و بهزیستی نسبت مراجعه کنند.

نجاتی بیان کرد: با اجرای این طرح این افراد در صورت نیاز به مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی می‌توانند به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه کم خدمات را دریافت کنند.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان افزود: این طرح در راستای کمک به اقشار آسیب‌پذیر اجتماعی که در مناطق حاشیه‌ای ساکن هستند، اجرا می‌شود؛ ساکنان مناطق حاشیه‌ای و کم‌برخوردار اگر به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‌اند خود و خانواده‌های‌شان را بیمه کنند می‌توانند از ۱۲ بهمن‌ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. پس از این روز نیز ثبت‌نام ادامه دارد و محدود نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.