×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر
صنعت نیشکر افتخاری برای خوزستان است

خبر خوب مدیرعامل توسعه نیشکر در جشن میلاد امام رضا(ع):

امسال ۶۰۰ هزار تُن شکر تولید می‌شود

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خوزستان را «شکرستان» ایران نامید که پس از انقلاب اسلامی به شکوفایی رسیده و اکنون به سنگری برای خودکفایی در تولید تبدیل شده است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، آیت‌الله محسن حیدری در اجتماع پرشور نیشکری‌ها که به مناسبت میلاد هشتمین امام در مسجد ولایت برگزار شد، با ذکر روایت «نیشکر خواستن امام رضا(ع) در اهواز»، دلبستگی پرسنل نیشکر را به آن امام همام دوچندان دانست.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خوزستان را دروازه ورود تشیّع و امام رضا(ع) به ایران دانست که در تاریخ شناخته شده و خدمات بزرگی به اسلام و تشیّع داشته است.

آیت‌الله حیدری افزود، تشیّع در این استان، اصیل و ریشه‌دار است و در روایت است که تعدادی از اصحاب ائمه‌اطهار، از خوزستان بودند و همچنین علمای بزرگی در طول تاریخ داشته است.

توسعه نیشکر افتخاری برای خوزستان است

وی در بخش دیگری از سخنان خود، موفقیت‌های صنعت نیشکر در تولید شکر و سایر محصولات نیشکری را حاصل همّت و تلاش پرسنل و مدیران جهادی در عمل به فرمایش مقام معظم رهبری عنوان کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از تلاش‌های پرسنل و مدیرعامل توسعه نیشکر در سنگر تولید قدردانی کرد و گفت، برای خوزستان باعث افتخار است که این صنعت، در تولید شکر رتبه اول دارد و توانسته بخشی از شکر مورد نیاز کشور را تامین می‌کند.

آیت‌الله حیدری، پرسنل و مدیران نیشکر را سرچشمه این موفقیت‌ها دانست و بر ادامه تلاش‌ها برای تحقق رشد تولید و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد.

پیش‌بینی تولید بیش از ۶۰۰ هزار تُن شکر

در ادامه این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، وجود امام رضا(ع) را برکتی برای ایران اسلامی دانست و بیان کرد، امیدواریم به برکت میلاد هشتمین امام، بتوانیم با تحقق «رشد تولید» کام مردم را با تولید حداکثری شکر، شیرین کنیم.

دکتر عبدعلی ناصری افزود، همه ما در صنعت نیشکر سربازان مقام معظم رهبری هستیم و برای تحقق شعار سال از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در ادامه، وضعیت مزارع نیشکر را به دلیل منابع آبی کافی و «داشت» مناسب، مطلوب ارزیابی کرد و گفت، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۶۰۰ هزار تُن شکر در کشت و صنعت‌های هشتگانه تولید شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر توجه به امور فرهنگی را یکی از اولویت‌‎های شرکت در کنار تولید برشمرد و تاکید کرد، به صورت مستمر برنامه‌های فرهنگی ویژه پرسنل و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم، خدّام رضوی کاروان «زیر سایه خورشید»، نشان «خادم الرضا» را به مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی اهدا کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.