×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر
سردار شاهوارپور: خوزستان یکی از خواستگاه‌های دشمن برای صدمه زدن به نظام است

سردار حسن شاهوارپور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در نظام جمهوری اسلامی، مسئولیت‌ها به عنوان یک منشا خیر است تا بتوان از این طریق به مردم خدمت کرد لذا باید با این نگاه مسئولیت‌ها را به دست افراد بسپاریم.

وی با بیان اینکه خوزستان با پنج استان شمالی و شرقی کشور و همچنین با کشور عراق هم‌مرز بوده و با خلیج فارس و آب های آزاد ارتباط دارد که این موضوع نشان از تنوع سرزمینی است.

شاهوارپور با بیان اینکه خوزستان ششمین استان پرجمعیت کشور بوده و تنوع قومیتی در آن موج می‌زند گفت: همه فعالیت‌هایی که در استان انجام می‌شود نیاز به پیوست امنیت دارند که تحقق آن به دستان برادران نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی نیروهای مسلح از زمان جنگ تا به امروز، افزود: خوزستان یکی از خواستگاه‌های دشمن برای صدمه زدن و تعدی به زیرساخت‌های کشور استلذا تلاش نیروی انتظامی مقابله با چنین اهداف شومی ستودنی است.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: سردار صالحی فرمانده پیشین نیروی انتظامی استان، انسانی عمل‌گرا و پا به میدان بود همچنین هماهنگی و همکاری خوبی با شورای تامین استان داشت.

وی افزود: تلاش ما در نیروهای مسلح بر این است که برآوردمان از حوادث درون استان، واقعی و یک دست باشد که خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی انجام شده است.

شاهوارپور گفت: مسئولیت و پست یک روزی تمام می‌شود اما نظام جمهوری اسلامی همواره ماندگار است لذا باید از این سرزمین جانانه دفاع کنیم.

گفتنی است سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده نیروی انتظامی در حکمی سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی را به سمت فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب کرد.

پیش از این سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان بود.

سردار سید محمود میرفیضی به مدت پنج سال مسئولیت فرماندهی انتظامی استان گلستان را بر عهده داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران و فرماندهی انتظامی استان قم از دیگر سوابق سردار سید محمود میرفیضی است.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.