×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیش‌بینی بودجه یک هزار میلیاردی برای آسفالت معابر اهواز

پرویز حسینی در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با اشاره به عملکرد این معاونت در زمینه اجرای آسفالت اظهار کرد: با توجه به وضعیت خیابان‌ها و وجود چاله‌ها در خیابان‌ها، آسفالت به یک خواسته عام تبدیل شده است بنابراین اعضای شورای شهر اهواز، سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان اصلاحیه در بودجه آسفالت داشتند که این موضوع موجب تحرک در زمینه آسفالت شد و روند خوبی در این زمینه داشتیم. از سوی دیگر با ورود آسفالت سرد، حدود ۱۵ هزار چاله با این آسفالت پر شد.

وی افزود: سال گذشته حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت انجام شد که قسمتی از کار در معابر و شهرک‌هایی بود که سال‌ها خاکی بودند یا در مناطقی مانند کمپلو که بیش از ۲۰ سال آسفالت آن‌ها ترمیم نشده بود. ترمیم نوارهای حفاری در پی آسیب‌های ناشی از اجرای طرح شبکه فاضلاب نیز در این زمینه انجام شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز  گفت: در این زمینه از دو مجموعه محرومیت‌زدایی و بازآفرینی استفاده شده است. در منطقه ۷  شهرداری اهواز سال‌ها آسفالت انجام نشده بود اما سال گذشته حدود ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت در این منطقه انجام شد.

حسینی بیان کرد: امیدواریم با بودجه یک هزار میلیاردی که امسال برای آسفالت پیش‌بینی شده است بتوانیم به بهبود نسبی در سطح شهر برسیم. پیش‌بینی می‌شود حدود ۲.۵ میلیون مترمربع از سطح معابر شهر اهواز آسفالت شود.

وی عنوان کرد: مجددا در برنامه داریم آسفالت سرد وارد کنیم و برنامه‌ریزی شده است که در مدت ۲۰ روز بخش عمده چاله‌های شهر پر شوند و مشکل را برطرف کنیم.

 

منبع: ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.