×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
استاندار خوزستان از مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر تقدیر کرد

در نشست روابط‌عمومی‌‌های دستگاه‌های اجرایی استان با استاندار خوزستان، از مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست که یکشنبه (هفتم خردادماه) با حضور مسئولین ارشد استان در سال شهید رجایی استانداری برگزار شد، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان از دکتر ولید آلبوناصر تقدیر کرد.

این موفقیت، حاصل تلاش‌ بی‌وقفه مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر در شورای اطلاع‌رسانی استان در راستای انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در سفیر اخیر هیئت دولت به خوزستان است.

در این مراسم، استاندار خوزستان ضمن قدردانی از فعالیت‌ روابط‌عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان، به جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق در مقابله با سیاست‌های فریب دشمنان، تاکید کرد.

برافراشته شدن پرچم سبز متبرّک به حرم امن رضوی، معنویتی خاص به این مراسم بخشیده بود و خدّام رضوی کاروان «زیر سایه خورشید» در میان استقبال حاضرین، مدیحه‌سرایی کردند.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته نیز مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌ها، به عنوان مدیر برتر روابط‌عمومی انتخاب شده بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.