×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر
امام جمعه اهواز: مشکلات روستاهای خوزستان را به صورت میدانی بررسی خواهیم کرد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد سه شنبه در خصوص موضوع بررسی مشکلات روستاهای خوزستان بیان‌کرد: بنای ما این است که امسال تمامی روستاهای استان را بازدید کنیم و از نزدیک با مردم ملاقات داشته باشیم که مطالبات آنها را پیگیری کنیم؛ امروز نخستین سفر به روستاهای استان را از شهرستان باوی شروع کردیم که از نزدیک با مردم روستاهای این شهرستان نیز دیدار و گفت و گو داشتیم.

وی گفت: برخی روستاهای این شهرستان نیازمند آب شرب پایدار بودند، برخی از مردم آب آشامیدنی را می خریدند و از یکسری مشکلات دیگر نیز مطلع شدیم که این موارد جمع آوری شده تا به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی شود.

امام جمعه اهواز یکی از توصیه های مقام معظم رهبری توجه به مناطق محروم به ویژه روستاها عنوان کرد و افزود: تاکنون به شهرستان های مختلف استان سرکشی انجام گرفته اما بازدید از روستاها زیاد نبوده و با توجه به جمعیت قابل توجه روستاها، رسیدگی به مشکلات اهالی در اولویت است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه نظام اسلامی توجه ویژه به مردم روستاها دارد اظهارکرد: برای سال جاری در نظر داریم که آمایش سرزمینی از روستاهای استان تهیه کنیم و دیدارهای مردمی بیشتری در روستاها صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: ائمه جمعه جایگاه اجرایی ندارند اما طبق دستور مقام معظم رهبری باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشیم و مطالبات و مشکلات مردم را بشنویم و به مدیران استانی و ملی ابلاغ کنیم.

امام جمعه اهواز افزود: در دیدارهایی که با مردم داریم قول نمی‌دهیم اما تمامی موارد و مطالبات را جمع آوری می کنیم و در خصوص مواردی که امکان انجام اقدامات لازم وجود داشته باشد، تمام تلاشمان را برای تحقق خواسته مردم بکار خواهیم گرفت.

وی گفت: برخی روستاها پنج خانوار بیشتر نیستند و برای خدمات رسانی بهتر به مردم این روستاها نیاز است که به روستاهای بزرگتر ملحق شوند.

 

منبع: ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.